RTMG Performance Twin Disk Clutch Kit for 1.8T 20VT 6 Speed O2M 700Nm LUK
RTMG Performance Na zamówienie
RTMG Performance Twin Disk Clutch Kit for 1.8T 20VT 6 Speed O2M 700Nm LUK
Nasz Twin Disc Clutch został zaprojektowany przez naszych inżynierów i gruntownie przetestowany w samochodach do drag racingu, driftu oraz w codziennej jeździe, aby zapewnić świetne wyczucie pedału, wysoką zdolność przenoszenia momentu obrotowego i niezawodność. Materiały cierne to ceramic metallic lub organic, produkt jest made in Germany, a średnica zewnętrzna wynosi od 185 mm do 200 mm.
Wszystkie części zamienne, takie jak sprężyna talerzowa sprzęgła, pierścień podparcia, docisk, tarcze sprzęgłowe, płyty pośrednie itd., są dostępne osobno, aby umożliwić wymianę zużytych elementów, dzięki czemu nie ma potrzeby kupowania kompletnego nowego zestawu sprzęgła. Powierzchnie docisku i płyt pośrednich są honowane, aby zapewnić równomierną i gładką powierzchnię cierną. Wielowypusty piasty są wykonane ze stali o wysokiej wytrzymałości, a następnie poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia twardości warstwy wierzchniej.
- Zaleca się wybrać rating momentu obrotowego wyższy o 20% niż maksymalny moment silnika, jeśli planowane użycie obejmuje częste Launch Control & Flat Shift.
- Należy pamiętać, że podczas używania Launch Control & Flat Shift zużycie rośnie wykładniczo.
- Jeśli oporowanie wału korbowego jest pod kątem 180 stopni, zaleca się dodać drugi oporownik, ponieważ wał korbowy poddawany jest większym obciążeniom osiowym.
* Twin-disc clutch jest elementem eksploatacyjnym, dlatego nie podlega gwarancji.
** Stage 3 Extreme 900Nm zalecane wyłącznie do użytku wyścigowego.
*** Kolor może różnić się od przedstawionego na zdjęciu.
Więcej informacji
| Producent | RTMG Performance |
|---|



