Uniwersalny zacisk hamulcowy 4 tłoczkowy Wilwood 120-16443 Forged Dynalite-M czarny
Wilwood Na zamówienie
Uniwersalny zacisk hamulcowy 4 tłoczkowy Wilwood 120-16443 Forged Dynalite-M czarny
Forged Dynalite-M
Forged Billet Dynalite-M to dalsze rozwinięcie cenionej serii zacisków Forged Dynalite, zaprojektowane specjalnie z myślą o zwiększeniu prześwitu po stronie zewnętrznej i stanowiące podstawę nowych, klasycznych zestawów hamulcowych firmy Wilwood. Najnowsze rozwiązania w konstrukcji zacisków oraz procesach wytwarzania przyniosły znaczną poprawę wytrzymałości i osiągów w porównaniu z wszystkimi porównywalnymi modelami.
Forged Dynalite-M to najsilniejszy zacisk w swojej klasie, o masie rozpoczynającej się od 2.80 pounds. Proces kucia z kontrolowanym przepływem naprężeń porządkuje strukturę włókien metalu zgodnie z konturem korpusu zacisku, eliminując pęknięcia i przerwy w wewnętrznej strukturze ziaren, które powstają podczas obróbki bloku z litego materiału. Opracowana w FEA promieniowa geometria przejścia usuwa stopnie i uskoki w strefie między komorą tłoka a mostkami zacisku. Zastosowanie promienia w tej strefie znacząco zwiększa odporność na ugięcie i rozwarcie zacisku pod obciążeniem. Testy ugięcia strukturalnego i przemieszczenia objętości wykazały, że Forged Dynalite przewyższa wszystkie dotychczasowe konstrukcje w tym popularnym rozmiarze zacisku. Nawet pomijając ogólnie większą wytrzymałość i niezawodność odkuwki, mniejsze tendencje do ugięć oraz wynikające z tego mniejsze przemieszczenie objętości płynu przekładają się na większą siłę zacisku przy mniejszym skoku pedału. Efekt końcowy to wyżej ustawiony pedał i lepsza siła hamowania.
Wyjątkowa wytrzymałość tej innowacyjnej konstrukcji łączy się ze sprawdzonymi rozwiązaniami z wcześniejszych projektów firmy Wilwood. Każdy zacisk wyposażono w stalowe płytki mostków Wilwood SRS ze stali nierdzewnej. Płytki SRS eliminują zużycie mostków spowodowane podcinaniem przez klocki i wydłużają trwałość korpusu zacisku. Sprężynujące działanie płytek SRS eliminuje klekotanie klocków i tłumi drgania harmoniczne odpowiedzialne za pisk podczas hamowania. Inne standardowe cechy Wilwood obejmują uszczelnienia wysokotemperaturowe i tłoki ze stali nierdzewnej, które zapobiegają korozji i ograniczają przenoszenie ciepła z klocków. Wewnętrzne kanały płynowe eliminują konieczność stosowania zewnętrznych rurek. Cztery odpowietrzniki w narożach zapewniają prostą i skuteczną ewakuację powietrza z układu oraz umożliwiają montaż jednego zacisku na przodzie, tyle, po prawej lub po lewej stronie. Wyścigowe wersje standardowe mają charakterystyczne, błyszczące czarne anodowanie Wilwood, odporne na korozję i zachowujące nowoczesny wygląd.
| Tłoki | |
|---|---|
| Liczba tłoków | 4 |
| Powierzchnia tłoków (in²) | 3.00 |
| Typ tłoka | Stainless |
| Osłona przeciwpyłowa | No |
| Wymiary tarczy | |
| Szerokość tarczy (in) | 0.81 |
| Średnica tarczy (in) | 12.19 |
| Wymiary klocków | |
| Powierzchnia klocka (in²) | 6.36 |
| Objętość klocka (in³) | 2.1 |
| Klasa zastosowania i materiał | |
| Materiał | Forged Aluminium |
| Masa (lbs) | 3.3 |
| Kolory i wykończenie | |
| Kolor | Black |
| Wykończenie | Black Powder Coat |
| Mocowanie | |
|---|---|
| Rozstaw mocowania (in) | 5.25 |
| Pozycja montażu | |
| Strona montażu | Universal |
| Typ mocowania | Lug |
| Zgodność z tarczą | |
|---|---|
| Szerokość tarczy (in) | 0.81 |
| Maksymalna szerokość tarczy (in) | 0.83 |
| Minimalna szerokość tarczy (in) | 0.75 |
| Maksymalna średnica tarczy (in) | 12.19 |
| Minimalna średnica tarczy (in) | 10.00 |
| Specyfikacja tłoków | |
|---|---|
| Średnica tłoka 1 (in) | 1.38 |
| Średnica tłoka 2 (in) | 1.38 |
| Średnica tłoka 3 (in) | |
| Łączna powierzchnia tłoków (in²) | 3.00 |
Więcej informacji
| Producent | Wilwood |
|---|---|
| Seria | Forged Dynalite-M |



