CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 Audi A6/S6/RS6 C8 LHD 2018+
CANchecked W magazynie
CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 Audi A6/S6/RS6 C8 LHD 2018+
Pojazdowy, dedykowany CANchecked MFD28 Gen2 do Audi A6, S6 oraz RS6 C8 zapewnia perfekcyjną integrację z wnętrzem i stały podgląd wszystkich kluczowych danych pojazdu. Wyświetlacz zastępuje fabryczną kratkę nawiewu, zachowując przepływ powietrza, a dzięki ilustrowanej instrukcji może zostać zamontowany samodzielnie – bez wizyty w warsztacie.
Najważniejsze cechy
-
Perfekcyjna integracja – dedykowana, pojazdowa ramka dla Audi A6/S6/RS6 C8, z zachowaniem przepływu powietrza przez nawiew.
-
Odczyt przez Can Bus – szczegółowe dane sterownika silnika i innych modułów, zbliżone zakresem do fabrycznych narzędzi diagnostycznych.
-
Wyświetlanie biegu – bezpośrednio z Can Bus lub wyliczane z prędkości i obrotów silnika.
-
Ekran dotykowy – obsługa i przełączanie stron za pomocą intuicyjnych gestów (swipe).
-
Personalizacja – tworzenie własnych stron, dodawanie grafik oraz animacji startowej.
-
Dodatkowe wejścia – do 4 wejść analogowych oraz wejście na czujnik etanolu podłączany bezpośrednio do wyświetlacza.
-
Can Switching – możliwość użycia wyświetlacza jako klawiatury Can i wysyłania własnych ramek na magistralę.
-
Konfigurowalne alarmy – łatwe definiowanie progów ostrzegawczych, np. duży komunikat przy temperaturze spalin powyżej 900°C.
-
Logowanie danych – zapis logów na wewnętrznej karcie SD, z możliwością późniejszej analizy.
-
Performance Meter – pomiar przyspieszeń 0–100, 100–200 oraz 0–200 km/h bez dodatkowego sprzętu.
-
DTC* – odczyt i kasowanie błędów ECU silnika, skrzyni biegów, ABS oraz napędu 4x4.
-
Dimming* – automatyczne przyciemnianie wyświetlacza wraz z podświetleniem zestawu wskaźników.
* Funkcje zależne od protokołu zastosowanego w danym pojeździe.
Widoki i widgety
-
wyświetlacz dostarczany z gotowymi stronami przykładowymi
-
możliwość utworzenia do 10 własnych stron
-
ponad 20 typów widgetów (wartości cyfrowe, wskazówki analogowe, wykres YT, pionowe/poziome paski, okrągłe tarcze itp.)
-
do 64 widgetów na stronę
-
skalowanie oraz pozycjonowanie elementów metodą „przeciągnij i upuść”
-
w pełni konfigurowalne kolory widgetów
Oprogramowanie Display Setup Software – DSS
-
pełna personalizacja wyglądu i funkcji wyświetlacza
-
wbudowany log viewer do przeglądania zapisanych danych
-
zintegrowany Can-Logger
-
edytor TRI do konfiguracji czujników (Can Bus oraz wejścia analogowe), progów ostrzegawczych oraz nazw parametrów
Obsługiwane wartości (przykłady)
Temperatury:
-
temperatura spalin (EGT)
-
temperatura płynu chłodzącego
-
temperatura oleju
-
temperatura powietrza w dolocie
-
temperatura zewnętrzna
-
temperatura paliwa
-
temperatura DSG
Ciśnienia:
-
ciśnienie doładowania
-
ciśnienie atmosferyczne
-
ciśnienie paliwa (przed pompą)
-
ciśnienie na listwie paliwowej (wartość rzeczywista / zadana)
Lambda / mieszanka:
-
wartość lambda
-
czas wtrysku
-
krótkoterminowe i długoterminowe korekty lambda
Inne parametry:
-
obroty silnika (RPM)
-
masa zasysanego powietrza
-
prędkość pojazdu
-
kąt otwarcia przepustnicy / pozycja pedału gazu
-
całkowity kąt wyprzedzenia zapłonu
-
korekcje zapłonu na cylinder
-
wysterowanie N75 w %
-
napięcie zacisku 30
-
moment obrotowy
-
aktualny bieg
-
wartości specyficzne dla silników wysokoprężnych
Brakujące wartości mogą zostać dodane później poprzez aktualizację plików TRI/TRX.
Zawartość zestawu
-
MFD28 Gen2 – wyświetlacz danych zintegrowany z insertem nawiewu dla pojazdów LHD Audi A6/S6/RS6 C8
-
pojazdowa, dedykowana wiązka przyłączeniowa
-
Quickstart Guide – skrócona instrukcja uruchomienia
-
przewód USB do połączenia z komputerem
-
karta SD (wstępnie zainstalowana w wyświetlaczu)
-
adapter karty SD
-
folia ochronna wyświetlacza (ograniczająca odblaski)
Podłączenie i rozbudowa
Wszystkie dodatkowe czujniki można podłączyć przez cztery wejścia analogowe – obsługujemy zarówno sygnały 0–5 V, jak i czujniki NTC. Czujniki CANchecked są domyślnie zdefiniowane w plikach TRI/TRX, wystarczy je podłączyć:
-
AIN1: czujnik temperatury NTC01
-
AIN2: konwerter termopary typu K TCC01 (EGT)
-
AIN3: czujnik ciśnienia 0–10 bar FLP01
-
AIN4: czujnik ciśnienia doładowania 0–5,5 bar absolutnego BST10
Możliwe jest również podłączenie zewnętrznej lampki zmiany biegów (shift-light) z 8 diodami LED – kolory oraz progi obrotów ustawia się bezpośrednio na wyświetlaczu.
Czujnik etanolu podłącza się bezpośrednio do wyświetlacza; wymagany jest rezystor 10K między 5 V a sygnałem (pull-up). Umożliwia to bieżący odczyt i logowanie zawartości etanolu oraz temperatury paliwa.
Zaawansowane funkcje
-
Math-Channels – możliwość wykonywania obliczeń pomiędzy różnymi sygnałami czujników
-
User-Table – tworzenie dodatkowych „wirtualnych” czujników w oparciu o mapy 2D i 3D
Opcjonalne akcesoria
-
CC24000 SLM08 – zewnętrzny moduł shift-light
-
CC22780 ANC04 – czterokanałowa wiązka AIN
-
CC22100 CBD08 – ośmiokanałowy rozdzielacz magistrali Can
-
CC22902 NTC01 – czujnik temperatury cieczy 1/8" NPT
-
CC22903 TCC01 – konwerter typu K 0–1250°C
-
CC22901 FLP01 – czujnik ciśnienia 0–10 bar (145 psi) M10x1
-
CC22900 BST10 – czujnik ciśnienia doładowania 6,5 bar względny (95 psi)
* nie wszystkie funkcje dostępne są we wszystkich protokołach
Więcej informacji
| Producent | CANchecked |
|---|---|
| Marka | Audi |



