CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 Audi V8 S2 RS2 80 100 200 LHD RHD
CANchecked W magazynie
CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 Audi V8 S2 RS2 80 100 200 LHD RHD
Pojazdowy, dedykowany CANchecked MFD28 Gen2 do modeli Audi 80, 100, 200, S2, RS2 oraz Audi V8 zapewnia perfekcyjną integrację i stały podgląd najważniejszych parametrów pracy silnika i pojazdu. MFD28 Gen2 zamienia kratkę nawiewu w inteligentny wyświetlacz z zaawansowanymi funkcjami.
Wyświetlacz zaprojektowano tak, aby można go było zamontować samodzielnie – do większości wersji dostępne są ilustrowane instrukcje montażu, dzięki czemu nie jest wymagana wizyta w warsztacie.
Najważniejsze cechy
-
perfekcyjna integracja – dedykowana ramka pozostawia swobodny przepływ powietrza
-
komunikacja Can Bus – odczyt zaawansowanych danych jak z fabrycznych narzędzi diagnostycznych
-
wyświetlacz biegu – bezpośrednio po Can Bus lub wyliczany z prędkości i obrotów silnika
-
ekran dotykowy – nawigacja po stronach za pomocą intuicyjnych gestów przesuwania
-
personalizacja – możliwość tworzenia własnych stron, dodawania grafik i animacji startowej
-
dodatkowe wejścia – do 4 wejść analogowych oraz możliwość podłączenia czujnika etanolu bezpośrednio do wyświetlacza
-
Can Switching – użycie wyświetlacza jako klawiatury do wysyłania własnych ramek Can Bus
-
konfigurowalne alarmy – łatwe ustawianie progów ostrzegawczych, np. komunikat przy EGT powyżej 900°C
-
logowanie – zapis danych na wewnętrzną kartę SD do późniejszej analizy
-
Performance Meter – pomiar 0–100, 100–200 i 0–200 km/h bez dodatkowego sprzętu
-
DTC* – odczyt i kasowanie błędów sterownika silnika, skrzyni biegów, ABS i napędu na cztery koła
-
Dimming* – automatyczne przyciemnianie wyświetlacza razem z podświetleniem zegarów
*funkcje zależne od użytego protokołu
Widoki i widgety
-
wyświetlacz dostarczany z predefiniowanymi stronami wzorcowymi
-
możliwość tworzenia własnych stron (do 10 stron)
-
ponad 20 typów widgetów, m.in.:
-
wartość czujnika
-
wskaźnik analogowy
-
wykres YT
-
pasek prędkości
-
okrągły wskaźnik
-
pionowe / poziome bary
-
-
skalowanie i pozycjonowanie widgetów metodą „przeciągnij i upuść”
-
pełna konfiguracja kolorystyki
-
do 64 widgetów na stronę
Display Setup Software – DSS
-
pełna personalizacja wyglądu i działania wyświetlacza
-
wbudowany log viewer do odczytu i analizy logów
-
zintegrowany Can-Logger
-
edytor TRI do konfiguracji czujników (Can i wewnętrznych), progów min./max. oraz nazw kanałów
Przykładowe obsługiwane wartości
Temperatury:
-
temperatura spalin (EGT)
-
temperatura płynu chłodzącego
-
temperatura oleju
-
temperatura powietrza dolotowego
-
temperatura paliwa
-
temperatura zewnętrzna
-
temperatura DSG
Ciśnienia:
-
ciśnienie doładowania
-
ciśnienie atmosferyczne
-
ciśnienie paliwa pompy wstępnej
-
ciśnienie rail (rzeczywiste / zadane)
Lambda / mieszanka:
-
wartość lambda
-
czas wtrysku
-
krótkoterminowa korekta lambda (STFT)
-
długoterminowa korekta lambda (LTFT)
Pozostałe:
-
obroty silnika (RPM)
-
masa zasysanego powietrza (MAF)
-
prędkość pojazdu
-
kąt otwarcia przepustnicy / pedału gazu
-
całkowity kąt zapłonu i korekty na cylinder
-
wysterowanie N75 w %
-
napięcie instalacji (Terminal 30)
-
moment obrotowy
-
aktualny bieg
-
wartości specyficzne dla silników wysokoprężnych
Jeżeli któryś parametr nie jest dostępny fabrycznie, może zostać dodany później przez aktualizację plików TRI/TRX.
Zawartość zestawu
-
wyświetlacz MFD28 Gen2 zintegrowany we wkładce nawiewu dla pojazdów LHD i RHD
-
złącze A (8-pin Molex)
-
złącze B (10-pin Molex)
-
różnokolorowe, wstępnie zarobione przewody (ok. 20 cm) do:
-
zasilania
-
Can Bus
-
wejść analogowych
-
5 V
-
masy czujników
-
-
piny do samodzielnego zaciskania
-
dwa rezystory 1K (pull-up do podłączenia zewnętrznych czujników NTC)
-
skrócona instrukcja uruchomienia (Quickstart Guide)
-
kabel USB
-
karta SD (wstępnie zainstalowana w wyświetlaczu)
-
adapter karty SD
-
folia na wyświetlacz (ograniczenie odblasków)
Połączenia i rozszerzenia
-
możliwość podłączenia dowolnych czujników analogowych (0–5 V oraz NTC)
-
czujniki CANchecked są domyślnie zdefiniowane w plikach TRI/TRX – wystarczy podłączyć:
-
AIN1: czujnik temperatury NTC01
-
AIN2: przetwornik dla czujnika temperatury spalin typu K (TCC01)
-
AIN3: czujnik ciśnienia 0–10 bar (FLP01)
-
AIN4: czujnik doładowania 0–5,5 bar absolutnego (BST10)
-
-
możliwość wykorzystania gotowej wiązki AIN (ANC04)
-
obsługa zewnętrznego shift-lightu z ośmioma diodami LED (konfigurowalne progi i kolory)
-
bezpośrednie podłączenie czujnika etanolu – wymagany rezystor pull-up 10K między 5 V a sygnałem; zawartość etanolu i temperatura mogą być wyświetlane i logowane na ekranie
Zaawansowane funkcje:
-
Math-Channels – obliczanie nowych kanałów na podstawie istniejących czujników
-
User-Table – tworzenie dodatkowych sygnałów w oparciu o mapy 2D/3D
Opcjonalne akcesoria
-
CC24000 SLM08 – zewnętrzny moduł shift-light
-
CC22780 ANC04 – czterodrożna wiązka AIN
-
CC22100 CBD08 – ośmiokanałowy hub dystrybucji Can
-
CC22902 NTC01 – czujnik temperatury cieczy 1/8" NPT
-
CC22903 TCC01 – konwerter typu K 0–1250°C
-
CC22901 FLP01 – czujnik ciśnienia 0–10 bar (145 psi), M10x1
-
CC22900 BST10 – czujnik doładowania 6,5 bar relatywny (95 psi)
*nie wszystkie funkcje są dostępne we wszystkich protokołach
Więcej informacji
| Producent | CANchecked |
|---|---|
| Marka | Audi |



