CANchecked Display MFD32 Gen2 for VW Polo 6R/6C GTI LHD 2010-2017
CANchecked W magazynie
CANchecked Display MFD32 Gen2 for VW Polo 6R/6C GTI LHD 2010-2017
Pojazdowy CANchecked MFD32 Gen2 dla Twojego VW Polo MK5 6C – perfekcyjnie zintegrowany i wszystkie dane zawsze na widoku
MFD32 Gen2 zamienia nawiew w inteligentny wyświetlacz z funkcjami, których nie chcesz przegapić. Nasze wyświetlacze zaprojektowano tak, aby każdy mógł je zamontować samodzielnie. Do większości modeli dołączamy ilustrowane instrukcje montażu, dzięki czemu zainstalujesz wyświetlacz bez wizyty w warsztacie.
Kluczowe funkcje
- Perfekcyjna integracja: Dedykowana ramka pojazdowa zachowuje przepływ powietrza obok wyświetlacza
- Can Bus: Odczyt szczegółowych danych pojazdu na poziomie narzędzi diagnostycznych producenta
- Wskaźnik biegów: Bezpośrednio przez Can Bus lub wyliczany z prędkości i obrotów
- Ekran dotykowy: Nawigacja po stronach intuicyjnymi gestami przesuwania
- Personalizacja: Projektuj własne strony, dodawaj obrazy lub uruchamiaj animacje
- Dodatkowe wejścia: Podłącz bezpośrednio do 4 wejść analogowych oraz czujnik etanolu
- Can Switching: Używaj wyświetlacza jako klawiatury i wysyłaj własne komunikaty can na magistralę
- Konfigurowalne alarmy: Łatwo ustawiaj i aktywuj alerty, np. duże ostrzeżenie, gdy temperatura spalin przekroczy 900 stopni
- Rejestrowanie: Loguj i zapisuj dane na wewnętrznej karcie SD do późniejszej analizy.
- Miernik osiągów: Mierz czasy 0–100, 100–200 i 0–200 za pomocą wbudowanego miernika bez dodatkowego sprzętu.
- DTC*: Odczyt i kasowanie błędów sterownika silnika, skrzyni biegów, ABS i napędu na cztery koła
- Przyciemnianie*: Automatyczne przyciemnianie wyświetlacza wraz z zestawem wskaźników
Różne widoki
Skonfiguruj własną stronę lub wybierz jedną z kilku predefiniowanych:
- Wyświetlacz dostarczany jest z przykładowymi, gotowymi stronami
- Możliwość i zachęta do tworzenia własnych stron
- Do dziesięciu stron
- 20 różnych typów widżetów (np. wartość czujnika, wskaźnik analogowy, wykres YT, pasek prędkości, wskaźnik okrągły, pasek pionowy/poziomy)
- Skalowanie i pozycjonowanie widżetów metodą „przeciągnij i upuść”
- Pełna regulacja kolorów widżetów
- Do 64 widżetów na stronę
Oprogramowanie do konfiguracji wyświetlacza – DSS
Z CANchecked DSS w pełni dostosujesz swój wyświetlacz. Zintegrowany przeglądarka logów pozwala pobierać i oglądać pliki logów. Dodatkowo wbudowano Can-Logger. Sercem jest zintegrowany TRI Editor, dzięki któremu skonfigurujesz czujniki (zarówno Can Bus, jak i wewnętrzne): ustaw progi min./max. dla ostrzeżeń i zmieniaj nazwy czujników.
Obsługiwane wartości
Klienci często pytają: Jakie wartości mogę odczytać ze sterownika ECU? Odpowiedź: WSZYSTKIE.
Odwzorowaliśmy dane dla większości silników i oferujemy szczegółowe parametry. Nasz wyświetlacz obsługuje zapytania danych przez Can Bus (UDS, TP2, protokoły producenta) oraz przez K-Line (ISO 9141).
Domyślnie wyświetlacz jest dostarczany z predefiniowanymi plikami TRI/TRX. Zawierają one definicje wszystkich odpytywanych czujników. Różnią się one w zależności od silnika. Oto wycinek możliwości:
Temperatury:
- Temperatura spalin, płynu chłodzącego, oleju, dolotu, na zewnątrz, benzyny, temperatura DSG.
Ciśnienia:
- Ciśnienie doładowania, ciśnienie otoczenia, ciśnienie zasilające pompy wstępnej, ciśnienie na listwie – wartość rzeczywista/docelowa.
Lambda/mieszanka
- Wartość lambda, czas wtrysku, krótkoterminowa i długoterminowa korekta lambda
Inne
- Obroty, masa powietrza, prędkość pojazdu, kąt otwarcia przepustnicy, kąt wyprzedzenia zapłonu całkowity, redukcja kąta zapłonu na cylinder, wysterowanie N75 w %, napięcie na zacisku 30, moment obrotowy, bieg, wartości specyficzne dla silników wysokoprężnych
Jeśli brakuje jakichś wartości, można je dodać później.
Zakres dostawy
W zestawie z każdą dostawą
- MFD32 Gen2 – wyświetlacz danych zintegrowany we wkładce nawiewu dla pojazdów LHD
- Dedykowany przewód połączeniowy
- Instrukcja szybkiego startu
- Przewód danych USB
- Karta SD (wstępnie zainstalowana w wyświetlaczu)
- Adapter karty SD
- Folia na wyświetlacz (redukcja odblasków)
Podłączenie i rozbudowa
Do czterech wejść analogowych można podłączyć dowolne czujniki – obsługujemy liniowe 0–5 V oraz czujniki NTC. Nasze firmowe czujniki CANchecked są domyślnie zapisane w plikach TRI/TRX i wystarczy je podłączyć:
- AIN1: czujnik temperatury (NTC01)
- AIN2: konwerter do czujnika temperatury spalin typu K (TCC01)
- AIN3: czujnik ciśnienia 0–10 Bar (FLP01)
- AIN4: czujnik ciśnienia doładowania 0–5,5 Bar absolute (BST01)
Do podłączenia możesz użyć naszego wstępnie zmontowanego wiązki AIN.
Oprócz czujników analogowych możesz podłączyć zewnętrzne shift light z ośmioma diodami LED. Może ono migać w różnych kolorach, a progi obrotów i kolory ustawisz bezpośrednio na wyświetlaczu.
Czujnik etanolu podłączasz bezpośrednio do wyświetlacza. Potrzebny jest rezystor podciągający (10K) między 5 V a sygnałem. Następnie podejrzysz i zarejestrujesz zawartość etanolu oraz temperaturę bezpośrednio na wyświetlaczu.
Funkcje zaawansowane
Dzięki Math-Channels obliczysz zależności między czujnikami. User-Table pozwala tworzyć kolejne sygnały na mapach 2D lub 3D.
Akcesoria opcjonalne
- CC24000 SLM08 – zewnętrzny moduł sygnalizacji świetlnej
- CC22780 ANC04 – czterokrotna wiązka AIN
- CC22100 CBD08 – ośmiokanałowy rozdzielacz Can
- CC22902 NTC01 – czujnik temperatury do cieczy 1/8 cala NPT
- CC22903 TCC01 – konwerter typu K 0–1250°C
- CC22901 FLP01 – czujnik ciśnienia 0–10 Bar (145psi) M10x1
- CC22900 BST01 – czujnik ciśnienia 0–5,5 Bar absolute (80psi)
*niedostępne we wszystkich protokołach
Więcej informacji
| Producent | CANchecked |
|---|---|
| Marka | Volkswagen |



