Zacisk hamulcowy 4 tłoczkowy Wilwood 120-13156 Forged Superlite Internal 4 ST lewy
Wilwood Brak w magazynie
Zacisk hamulcowy 4 tłoczkowy Wilwood 120-13156 Forged Superlite Internal 4 ST lewy
Forged Superlite Internal 4 ST
Hamulce FSLI4 i FSLI4/ST oferują zalety w zakresie zużycia klocków dzięki tłokom o zróżnicowanej średnicy oraz, w wersjach ST, opcję najwyższej ochrony termicznej z użyciem tłoków Thermlock®. Różne średnice tłoków kompensują obciążenia mechaniczne na krawędzi natarcia i różnice temperatur na powierzchni klocka, ograniczając klinowate zużycie w warunkach długotrwałej wysokiej temperatury. Tłoki Thermlock® w modelach ST blokują przenoszenie ciepła z klocków i obniżają temperaturę zacisku, płynu i uszczelnień nawet o 25% względem standardowych tłoków ze stali nierdzewnej. To podstawowy wybór do intensywnego, długotrwałego hamowania na owalach ziemnych i asfaltowych oraz w szerokim zakresie zastosowań off‑road, rajdowych i torowych.
Nowe modele FSLI4 i FSLI4/ST wykorzystują najnowsze rozwiązania w rodzinie zacisków Superlite. Przeprojektowano je z wewnętrznymi kanałami płynu, które eliminują zewnętrzne rurki przelotowe wraz z potencjalnymi problemami wynikającymi z ich uszkodzenia. Rurkę przelotową zastąpiono dwoma dodatkowymi zespołami odpowietrzników, co pozwala montować te zaciski z tłokami o zróżnicowanej średnicy, w wersjach prawo- i lewostronnych, zarówno przed klockiem, jak i za nim.
Najbardziej wyróżniającą cechą wszystkich modeli FSLI jest wyjątkowa sztywność i obniżona masa odkuwki. Przy masie zmontowanego zacisku wynoszącej 4.4 funta sam kształt korpusu jest efektem modelowania bryłowego i analiz wytrzymałościowych. Każdy zacisk ma zamknięte mostki z promieniowym przejściem do głównego korpusu i komór tłoków. Eliminacja obróbkowych stopni i ostrych krawędzi w tym krytycznym obszarze zapewnia mierzalny wzrost ogólnej wytrzymałości korpusu i odporności na ugięcie pod obciążeniem. Każde ciało FSL jest kute metodą stress-flow z wysokogatunkowego wlewka ze stopu aluminium. Kucie stress-flow porządkuje wewnętrzną strukturę włókien metalu tak, aby podążała za konturem korpusu zacisku. Proces ten eliminuje naprężenia i przerwania struktury włókien, które powstają podczas obróbki skrawaniem prostopadłościennego wlewka.
| Pistons | |
|---|---|
| Piston Count | 4 |
| Piston Area (in²) | 5.18 |
| Piston Type | Thermlock |
| Dust Boot | No |
| Rotor Dimensions | |
| Rotor Width (in) | 0.81 |
| Rotor Diameter(in) | 13.06 |
| Pad Dimensions | |
| Pad Area (in²) | 8.2 |
| Pad Volume (in³) | 4.9 |
| Duty Rating & Material | |
| Material | Forged Aluminium |
| Weight(Lbs) | 5.2 |
| Colors & Finish | |
| Color | Anodize |
| Finish | Type III Anodize |
| Mounting | |
|---|---|
| Mount Center(in) | 3.50 |
| Mount Position | |
| Mount Side | Left Hand |
| Mount Type | Lug |
| Rotor Compatibility | |
|---|---|
| Rotor Width (in) | 0.81 |
| Maximum Rotor Width (in) | 0.84 |
| Minimum Rotor Width (in) | 0.75 |
| Maximum Rotor Diameter(in) | 13.06 |
| Minimum Rotor Diameter(in) | 11.75 |
| Piston Specifications | |
|---|---|
| Piston 1 Bore (in) | 1.88 |
| Piston 2 Bore (in) | 1.75 |
| Piston 3 Bore (in) | |
| Total Piston Area (in²) | 5.18 |
Więcej informacji
| Producent | Wilwood |
|---|---|
| Seria | Forged Superlite Internal |



