Uniwersalny zacisk hamulcowy 4 tłoczkowy Wilwood 120-11134 Forged Superlite Internal czarny
Wilwood Brak w magazynie
Uniwersalny zacisk hamulcowy 4 tłoczkowy Wilwood 120-11134 Forged Superlite Internal czarny
Forged Superlite Internal
Seria zacisków Superlite wyznacza standard w wyścigach short track, klasach late model, modified oraz w pojazdach z otwartymi kołami. Cieszy się także dużą popularnością w wyścigach drogowych, off-road, rajdach i dynamicznej jeździe sportowej. Nowa seria modeli FSLI to najnowsza innowacja w rodzinie zacisków Superlite. Przeprojektowano ją z wewnętrznymi kanałami płynu, które eliminują zewnętrzne rurki przelotowe wraz z potencjalnymi problemami w razie ich uszkodzenia. Rurkę transferową zastąpiono dwoma dodatkowymi zespołami odpowietrzników, dzięki czemu te symetryczne modele z tłoczkami o jednakowych średnicach można montować po prawej lub lewej stronie, w układzie prowadzącym albo wleczonym.
Najważniejszą cechą nowej konstrukcji zacisku jest kucie. Każdy korpus jest kształtowany metodą stress-flow z wysokogatunkowych sztab stopu aluminium. Kucie stress-flow wyrównuje wewnętrzny układ włókien metalu, aby podążał zgodnie z konturem korpusu zacisku. Proces ten eliminuje naprężenia i przerwania struktury włókien, które powstają podczas obróbki elementu z prostopadłościennego bloku. Mówiąc wprost, nie ma lepszej metody budowy mocniejszego aluminiowego korpusu zacisku.
Konstrukcja korpusu FSL to wysoce efektywny rezultat modelowania bryłowego i analiz wytrzymałościowych wspomaganych komputerowo. Każdy zacisk ma zamknięte mostki z promieniowym przejściem do komór tłoczków. Eliminacja obrabianych stopni i ostrych krawędzi w tym krytycznym obszarze zapewnia wymierny wzrost ogólnej sztywności korpusu i odporności na ugięcie pod obciążeniem. Śruby mostka centralnego zastępują zawleczki, zapewniając dodatkowe podparcie i szybki dostęp przy pewnym utrzymaniu klocków hamulcowych. Testy siły zacisku, ugięcia konstrukcji i przemieszczenia objętości potwierdziły wyższą wytrzymałość i efektywność FSL. Próby torowe potwierdziły zadowolenie kierowców. Efekt końcowy to lepsza siła hamowania przy mniejszym skoku pedału.
| Pistons | |
|---|---|
| Liczba tłoczków | 4 |
| Powierzchnia tłoczków (in²) | 4.80 |
| Typ tłoczków | Stainless |
| Osłona przeciwpyłowa | No |
| Rotor Dimensions | |
| Szerokość tarczy (in) | 0.81 |
| Średnica tarczy (in) | 13.06 |
| Pad Dimensions | |
| Powierzchnia klocka (in²) | 8.2 |
| Objętość klocka (in³) | 4.9 |
| Duty Rating & Material | |
| Materiał | Forged Aluminium |
| Masa (lbs) | 5.2 |
| Colors & Finish | |
| Kolor | Black |
| Wykończenie | Black Powder Coat |
| Mounting | |
|---|---|
| Rozstaw mocowania (in) | 3.50 |
| Pozycja montażu | |
| Strona montażu | Universal |
| Typ mocowania | Lug |
| Rotor Compatibility | |
|---|---|
| Szerokość tarczy (in) | 0.81 |
| Maksymalna szerokość tarczy (in) | 0.84 |
| Minimalna szerokość tarczy (in) | 0.75 |
| Maksymalna średnica tarczy (in) | 13.06 |
| Minimalna średnica tarczy (in) | 11.75 |
| Piston Specifications | |
|---|---|
| Średnica tłoczka 1 (in) | 1.75 |
| Średnica tłoczka 2 (in) | 1.75 |
| Średnica tłoczka 3 (in) | |
| Łączna powierzchnia tłoczków (in²) | 4.80 |
Więcej informacji
| Producent | Wilwood |
|---|---|
| Seria | Forged Superlite Internal |



