Dual Catch Can Kit for Honda S2000 00-05 LH Driver Only Fluid Lock Radium Engineering
Radium Engineering W magazynie
Dual Catch Can Kit for Honda S2000 00-05 LH Driver Only Fluid Lock Radium Engineering
Separator oleju (oil catch can) jest niezbędny w samochodach o zwiększonej wydajności, aby chronić silnik przed podwyższonym poziomem przedmuchów ze skrzyni korbowej gromadzących się podczas agresywnej jazdy. Nadmiar powietrza nasyconego olejem, zawracany do układu dolotowego, może pogarszać osiągi. Separatory oleju Radium Engineering mają duże porty 10AN ORB, port spustowy 4AN ORB, dwustopniowe przegrody separujące olej oraz bagnet z uszczelką O-ring. Zajrzyj do zakładki More Details, aby uzyskać informacje o Radium Oil Catch Cans.
ZESTAWY CATCH CAN DO S2000
Radium Engineering oferuje dwa całkowicie niezależne zestawy separatorów oleju do S2000, sprzedawane osobno lub razem. Nie są to układy VTA (vent to atmosphere), dzięki czemu spełniają wymagania emisji i są dopuszczone na tor. Zamknięte układy kierują oczyszczone, przefiltrowane powietrze z powrotem do silnika, gdzie zostaje spalone, a także wspomagają powstawanie podciśnienia w skrzyni korbowej dla optymalnych osiągów. Co więcej, układy zamknięte zapobiegają przedostawaniu się oparów oleju do kabiny. Jeśli kupujesz tylko jeden zestaw, zalecany jest 20-0093 (strona PCV). Dla maksymalnej ochrony, zwłaszcza przy doładowaniu, rekomendowany jest podwójny zestaw 20-0096.
20-0093 PCV Catch Can Kit (pokazany poniżej) montuje się w linii z zaworem 3/8" PCV (positive crankcase ventilation). Olej i osady mogą dostawać się do kolektora dolotowego przez ten przewód podczas normalnej jazdy. Separator skutecznie ogranicza ilość zanieczyszczeń gromadzących się w kolektorze dolotowym i pogarszających osiągi silnika. Uwaga: ponieważ separatory Radium są szczelne ciśnieniowo, doskonale sprawdzają się także w silnikach doładowanych, więc podłączenie do kolektora dolotowego jest dozwolone.
PCV — zawartość zestawu
- Radium billet oil catch can z wbudowanym kondensatorem i bagnetem
- Anodowany, dedykowany do S2000 uchwyt montażowy Radium
- Anodowane aluminiowe zakończenia przewodów 6AN
- Anodowane adaptery -6AN
- Nierdzewne elementy montażowe
- Oryginalne sprężynowe opaski zaciskowe
- Przewód gumowy 3/8" PCV
20-0092 CCV Catch Can Kit (pokazany poniżej) montuje się w linii między króćcem odpowietrzenia pokrywy zaworów 1/2" a rurą dolotu powietrza. Przy niskim obciążeniu panuje tam ciśnienie atmosferyczne, natomiast przy dużym obciążeniu (WOT) w przewodzie pojawia się podciśnienie, które normalnie zaciągałoby niepożądane opary ze skrzyni korbowej, niespalone paliwo i osady olejowe do rury dolotu powietrza. Jeśli silnik jest turbodoładowany lub z doładowaniem mechanicznym, separator pomaga utrzymać olej z dala od układu dolotowego sprężarki. Ten zestaw jest kompatybilny ze wszystkimi rozpórkami kielichów.
Crankcase — zawartość zestawu
- Radium billet oil catch can z wbudowanym kondensatorem i bagnetem
- Wycinany laserowo, anodowany, dedykowany do S2000 uchwyt montażowy Radium
- Anodowane aluminiowe zakończenia przewodów i adaptery -8AN
- Wystarczająca ilość przewodu gumowego 1/2" PCV do zastosowań niestandardowych
- Przewody podciśnienia i ogrzewania umożliwiające eliminację fabrycznej metalowej wiązki rurek
- Nierdzewne elementy montażowe
20-0096
Podwójny zestaw zawiera zarówno 20-0092, jak i 20-0093
Więcej informacji
| Producent | Radium Engineering |
|---|---|
| Marka | Honda |



