Wspornik pompy hamulcowej FRS / BRZ / GT86 / GR86 Czarny Radium Engineering
Radium Engineering W magazynie
Wspornik pompy hamulcowej FRS / BRZ / GT86 / GR86 Czarny Radium Engineering
KOMPATYBILNOŚĆ
12–21 Toyota GT86 (tylko LHD)
2022+ Toyota GR86 (tylko LHD)
2012+ Subaru BRZ (tylko LHD)
12–16 Scion FR-S (tylko LHD)
WPROWADZENIE
Wspornik głównego cylindra hamulcowego Radium Engineering montuje się na lewym kielichu kolumny i zapewnia potrzebne podparcie oraz natychmiastową reakcję podczas mocnego hamowania. Frezowana z litego aluminium konstrukcja jest lekka, a jednocześnie bardzo sztywna. Odpowiednio dobrana śruba regulacyjna z dużą aluminiową główką zapobiega uszkodzeniu obudowy głównego cylindra. Dołączona nierdzewna nakrętka kontrująca „easy-on” eliminuje ryzyko poluzowania wstępnego napięcia.
JAK TO DZIAŁA
Podczas wciskania pedału hamulca nie cała energia mechaniczna zamienia się w ciśnienie w przewodach hydraulicznych. Niestety część energii jest tracona na ugięcie cienkiej grodzi. Dzięki wspornikowi głównego cylindra Radium Engineering ugięcie grodzi zostaje wyeliminowane, co pozwala przekazać pełną siłę nacisku na pedał na zatrzymanie pojazdu. Efektem jest twardszy skok pedału i bardziej responsywny układ hamulcowy.
CECHY
- CNC obrabiane z litego aluminium 6061
- Czarne anodowanie i grawer laserowy z logo Radium
- Aluminiowa śruba regulacji wstępnego napięcia (nie uszkodzi aluminiowego MC)
- Nierdzewna nakrętka kontrująca „easy-on”
- Nierdzewne śruby zamienne M6
MONTAŻ
Montaż wykorzystuje fabryczne otwory i zajmuje zaledwie kilka minut. Wspornik nie wymaga cięcia, wiercenia ani żadnych modyfikacji pojazdu. Kompatybilny ze wszystkimi wersjami z kierownicą po lewej stronie oraz z przekładniami manualnymi i automatycznymi.
Więcej informacji
| Producent | Radium Engineering |
|---|---|
| Marka | Scion, Subaru, Toyota |



