Fuel Hanger Mitsubishi Lancer Evolution X 08-15 Radium Engineering

SKU USA-RAD-20-0642-00
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 3 129,00 zł

  Na zamówienie

 

Fuel Hanger Mitsubishi Lancer Evolution X 08-15 Radium Engineering

20-0642-00 Fuel Hanger, EVO X, Pumps Not Included, Walbro F90000267/274/285

PRZEGLĄD

Nowy wieszak pompy paliwa Radium Engineering do Mitsubishi EVO X został przeprojektowany, aby poprawić zbieranie paliwa i ułatwić montaż. Całkowicie zastępuje fabryczny moduł pompy paliwa w zbiorniku i pozwala zastosować 1 lub 2 pompy paliwa aftermarket. Zachowane są fabryczne czujniki: poziomu paliwa, temperatury paliwa oraz ciśnienia w zbiorniku, aby utrzymać funkcjonalność jak w OEM. Uwaga: produkt może nieznacznie różnić się od tego przedstawionego na zdjęciach i w materiałach wideo.

CECHY

-8AN ORB żeński port wylotowy pompy

-6AN ORB żeński port powrotu

Pudełko kolektora z jednokierunkowym zaworem napełniającym

Venturi Jet Pump Siphon

Pojedynczy, scalony wylot pomp paliwa

Połączenia elektryczne przystosowane do wysokiego prądu

Czarne anodowane złączki adapterów

Uchwyt czujnika poziomu i temperatury paliwa

Kompatybilność z dwiema pompami paliwa

Elementy złączne i obejmy ze stali nierdzewnej

Kompatybilność z paliwami alternatywnymi

INSTALACJA PRZEWODÓW

Do bezpośredniego podłączenia do fabrycznych przewodów paliwowych w zestawie znajdują się złączki adapterów (pokazane poniżej).

Wieszak pompy można również użyć z dołączonymi złączkami adapterów 8AN i 6AN (pokazanymi poniżej) do montażu przewodów w stylu -AN.

Radium Engineering zaleca modernizację przewodów zasilania i powrotu podczas używania wielu pomp.

UWAGA: Na pokrywie znajduje się fabryczny czujnik ciśnienia (Mitsubishi 8651A025), aby spełnić północnoamerykańskie normy emisji. W pojazdach zagranicznych, które nie posiadają tego elementu, wymagany jest 20-0421 EVO X FUEL TANK PRESSURE PLUG.

ZAPOBIEGANIE GŁODZENIU PALIWOWEMU

Zestaw zawiera jednoczęściowe, anodowane aluminiowe pudełko kolektora, które ułatwia montaż i utrzymuje paliwo wokół wlotu/wlotów pompy. Jak pokazano poniżej, w dnie kolektora znajduje się jednokierunkowy zawór napełniający 355 LPH, który wpuszcza paliwo do środka, ale nie pozwala mu wypłynąć. Pudełko kolektora jest stale uzupełniane paliwem wracającym z regulatora ciśnienia.

UWAGI DOTYCZĄCE VENTURI JET PUMP

1. Fabryczna venturi jet pump w przewodzie powrotnym tworzy ograniczenie w seryjnym module pompy paliwa EVO X.

2. Radium Engineering przeprojektowało układ syfonu, aby wyeliminować to ograniczenie, a jednocześnie skutecznie odsysać paliwo. Oznacza to, że pompy o większym przepływie można stosować bez ryzyka problemów z ciśnieniem paliwa.

3. W zależności od ciśnienia paliwa, venturi jet pump zużywa 15–45 LPH. Należy uwzględnić tę stratę przepływu przy doborze pomp.

4. Jeśli istotne jest utrzymanie ciśnienia paliwa po zgaszeniu silnika, zainstaluj jeden z tych CHECK VALVES w dowolnym miejscu układu paliwowego.

UWAGI DOTYCZĄCE KONFIGURACJI POMP

Dla konfiguracji „Pumps Not Included”:

- Z tą opcją w zestawie będzie wystarczająca liczba elementów, aby użyć 1 lub 2 pomp paliwa. W zależności od konfiguracji część elementów może nie zostać wykorzystana.

- Dla prawidłowego dopasowania należy zastosować elastyczny filtr–skarpę pompy paliwa, taki jak HERE.

Dla konfiguracji „Pumps Included”:

- Urządzenie dotrze gotowe do montażu w zbiorniku, wymagając jedynie drobnego złożenia. Gdy urządzenie kupowane jest z 1 pompą, do montażu drugiej pompy potrzebne będą dodatkowe części.

Instruction PDF

Więcej informacji

Producent Radium EngineeringRadium Engineering
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Fuel Hanger Mitsubishi Lancer Evolution X 08-15 Radium Engineering
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.