Fuel Hanger Mitsubishi Lancer Evolution X 08-15 Radium Engineering
Radium Engineering Na zamówienie
Fuel Hanger Mitsubishi Lancer Evolution X 08-15 Radium Engineering
20-0642-00 Fuel Hanger, EVO X, Pumps Not Included, Walbro F90000267/274/285
PRZEGLĄD
Nowy wieszak pompy paliwa Radium Engineering do Mitsubishi EVO X został przeprojektowany, aby poprawić zbieranie paliwa i ułatwić montaż. Całkowicie zastępuje fabryczny moduł pompy paliwa w zbiorniku i pozwala zastosować 1 lub 2 pompy paliwa aftermarket. Zachowane są fabryczne czujniki: poziomu paliwa, temperatury paliwa oraz ciśnienia w zbiorniku, aby utrzymać funkcjonalność jak w OEM. Uwaga: produkt może nieznacznie różnić się od tego przedstawionego na zdjęciach i w materiałach wideo.
CECHY
-8AN ORB żeński port wylotowy pompy
-6AN ORB żeński port powrotu
Pudełko kolektora z jednokierunkowym zaworem napełniającym
Venturi Jet Pump Siphon
Pojedynczy, scalony wylot pomp paliwa
Połączenia elektryczne przystosowane do wysokiego prądu
Czarne anodowane złączki adapterów
Uchwyt czujnika poziomu i temperatury paliwa
Kompatybilność z dwiema pompami paliwa
Elementy złączne i obejmy ze stali nierdzewnej
Kompatybilność z paliwami alternatywnymi
INSTALACJA PRZEWODÓW
Do bezpośredniego podłączenia do fabrycznych przewodów paliwowych w zestawie znajdują się złączki adapterów (pokazane poniżej).
Wieszak pompy można również użyć z dołączonymi złączkami adapterów 8AN i 6AN (pokazanymi poniżej) do montażu przewodów w stylu -AN.
Radium Engineering zaleca modernizację przewodów zasilania i powrotu podczas używania wielu pomp.
UWAGA: Na pokrywie znajduje się fabryczny czujnik ciśnienia (Mitsubishi 8651A025), aby spełnić północnoamerykańskie normy emisji. W pojazdach zagranicznych, które nie posiadają tego elementu, wymagany jest 20-0421 EVO X FUEL TANK PRESSURE PLUG.
ZAPOBIEGANIE GŁODZENIU PALIWOWEMU
Zestaw zawiera jednoczęściowe, anodowane aluminiowe pudełko kolektora, które ułatwia montaż i utrzymuje paliwo wokół wlotu/wlotów pompy. Jak pokazano poniżej, w dnie kolektora znajduje się jednokierunkowy zawór napełniający 355 LPH, który wpuszcza paliwo do środka, ale nie pozwala mu wypłynąć. Pudełko kolektora jest stale uzupełniane paliwem wracającym z regulatora ciśnienia.
UWAGI DOTYCZĄCE VENTURI JET PUMP
1. Fabryczna venturi jet pump w przewodzie powrotnym tworzy ograniczenie w seryjnym module pompy paliwa EVO X.
2. Radium Engineering przeprojektowało układ syfonu, aby wyeliminować to ograniczenie, a jednocześnie skutecznie odsysać paliwo. Oznacza to, że pompy o większym przepływie można stosować bez ryzyka problemów z ciśnieniem paliwa.
3. W zależności od ciśnienia paliwa, venturi jet pump zużywa 15–45 LPH. Należy uwzględnić tę stratę przepływu przy doborze pomp.
4. Jeśli istotne jest utrzymanie ciśnienia paliwa po zgaszeniu silnika, zainstaluj jeden z tych CHECK VALVES w dowolnym miejscu układu paliwowego.
UWAGI DOTYCZĄCE KONFIGURACJI POMP
Dla konfiguracji „Pumps Not Included”:
- Z tą opcją w zestawie będzie wystarczająca liczba elementów, aby użyć 1 lub 2 pomp paliwa. W zależności od konfiguracji część elementów może nie zostać wykorzystana.
- Dla prawidłowego dopasowania należy zastosować elastyczny filtr–skarpę pompy paliwa, taki jak HERE.
Dla konfiguracji „Pumps Included”:
- Urządzenie dotrze gotowe do montażu w zbiorniku, wymagając jedynie drobnego złożenia. Gdy urządzenie kupowane jest z 1 pompą, do montażu drugiej pompy potrzebne będą dodatkowe części.
Więcej informacji
| Producent | Radium Engineering |
|---|



