Swirl Pot do zbiornika paliwa Radium Engineering 20-0990 FIA
W magazynie
Swirl Pot do zbiornika paliwa Radium Engineering 20-0990 FIA
Kompatybilne pompy:
AEM 50-1200
TI Automotive/Walbro GSS342
Swirl-pot Radiuum Enginnering klasy zawodniczej zapewniający maksymalne osiągi bezpieczeństwo w pojazdach wyścigowych. Jest nieodzownym elementem każdej profesjonalnej instalacji paliwowej.
Zapobiega efektowi przerwaniu dopływu paliwa podczas długich przeciążeń wzdłuznych i bocznych.
Zasada działania:
Pompa podnosząca wyłapuje paliwo z dna zbiornika i pompuje je do 2-litrowego swirl pot-a. Wewnątrz można zastosować do 3 pomp paliwowych EFI, które podają paliwo pod wysokim ciśnieniem do silnika. Jeśli pompa podnosząca paliwa się zatrzyma, objętość swirl pot-a zapewni dostęp paliwa do pomp zasilających silnik. Powrót z regulatora ciśnienia jest również prowadzony do swirl pot-a, aby pomóc utrzymać go wypełnionym.
W dolnej części swirl pot-a znajdują się trzy zawory napełniające. Te jednodrożne zawory napełniające FKMViton są szczelnie zamknięte, chyba że poziom paliwa w zbiorniku wzrośnie powyżej poziomu paliwa w swirl pocie. Jeśli tak się stanie, każdy zawór napełniania otwiera się i pozwala na przepływ 355 l/h paliwa (1065LPH łącznie) do swirl pot-a, aż poziom paliwa osiągnie równowagę.
Nadmiar paliwa w zbiorniku wyrównawczym po prostu przelewa się z powrotem do zbiornika paliwa. Cały ten proces odbywa się wewnątrz zbiornika paliwa.
Cechy:
- połączony pojedynczy wylot z gwintem wewnętrznym 10AN ORB. Wszystkie pompy wyposażone są w zawory zwrotne, które zapobiegają przepływowi zwrotnemu.
- różnorodne opcje pomp paliwa, w tym pompy z silnikiem gerotorowym, turbinowym i bezszczotkowym silnikiem prądu stałego.
- hermetycznie uszczelnione, wysokoprądowe gniazda elektryczne ze stali nierdzewnej, przystosowane do obsługi wszystkich pomp.
- uproszczone funkcje serwisowe eliminujące nylonowe podkładki uszczelniające i wsporniki mocujące zbiornika paliwa.
- konstrukcja aluminiowa CNC z anodyzowaną powierzchnią dla doskonałej odporności na korozję.
- kompatybilność z paliwem: benzyna ołowiową i bezołowiową, metanol, etanol, E85 itp.
- dynamiczny zawór bezpieczeństwa z zabezpieczeniem przed przewróceniem i odcięciem wlewu paliwa.
- opcjonalny przełącznik poziomu paliwa w zbiorniku oraz diagnostyczny port awaryjny LED.
W zestawie :
- zawór DSV (dynamiczny odpowietrznik bezpieczeństwa) -8AN
- uszczelka FKM Viton 6x10 z 24 otworami
- męskie złącze powrotne 6AN (można zastosować inne rozmiary)
- złącze męskie 8AN do wypompowywania (mogą być użyte inne rozmiary)
- płytka odcięcia czujnika poziomu paliwa
- korek przełącznika poziomu paliwa
- 1-drożne zawory napełniające FKM Viton
- osprzęt montażowy ze stali nierdzewnej
- izolowane anodowane aluminiowe nakrętki
- zaciski pierścieniowe przewodów zasilania elektrycznego
Złącza:
- wyjście pompy posiada gwint 10AN - fabrycznie wkręcony króciec 8AN
- powrót paliwa posiada gwint 8AN- fabrycznie wkręcony króciec 6AN
- odpowietrzenie posiada gwint 12AN - fabrycznie wkręcony króciec 8AN
By zamontować Swirl Pot Radiuum Enginnering w zbiorniku paliwa, muszą być spełnione następujące kryteria:
1. Zbiornik musi mieć standardowy w motoryzacji otwór 6 "x10" z 24 śrubami.
2. Otwór musi znajdować się na górnej powierzchni zbiornika (tzn. nie na powierzchni bocznej).
3. Głębokość zbiornika musi wynosić co najmniej 7,7" (196mm) mierzona od zewnętrznej górnej powierzchni do wewnętrznej dolnej powierzchni.
Więcej informacji
Producent | Radium Engineering |
---|