EMU BLACK Plug and Play VW R32 VR6 BUB
Na zamówienie
EMU BLACK Plug and Play VW R32 VR6 BUB
EMU BLACK Plug and Play VW R32 VR6 BUB
OPIS:
Ecumaster Plug In ECU wyposażone są w technologię EMU Black i pasują w obudowę OEM co ułatwia instalację. W przeciwieństwie do interkonektorów Ecumaster, Plug In ECU nie wymagają oddzielnego adaptera. Pojedyncza obudowa całości znacznie ułatwia i przyspiesza czas instalacji oraz pozwala załadować podstawową/startową mapę. Plug In ECU są umieszczone w wykonanych na zamówienie aluminiowych obudowach w technologii CNC które dopasować oceny środowiskowe OEM. Dodatkowe funkcje, takie jak dodatkowe wejścia / wyjścia i kontrola lambda można podłączyć za pomocą dodatkowej wiązki przewodów.
SPECYFIKACJA:
GŁÓWNE:
Zakres temperatury - AECQ100 GRADE2 (od -40 do + 105˚C)
Zabezpieczenie akumulatora - Tak, wewnętrzny
Napięcie robocze - 6-22 V, odporność na stany przejściowe zgodnie z ISO 7637
Załącznik - IP 60, niestandardowe aluminium obrabiane CNC
Rozmiar (mm) i waga (g) - 150x72x31, 390
Złącza - Złącze 1 x 24, 1 x 39 FCI Automotive
Komunikacja z komputerem - USB (z oprogramowaniem klienta PC), szeregowy, CAN
WYJŚCIA:
Wyjścia wtryskiwaczy - 6 zabezpieczonych wyjść 5A, strona dolna
Wyjścia zapłonowe - 6 wyjść 7A (szczyt 15A) (obsługiwane cewki pasywne i aktywne)
Wyjścia Aux - 6 zabezpieczonych wyjść 5A, strona dolna
Inne wyjścia - Pełny mostek do 7A, może być używany jako osobne wyjścia lub 2 mostki H.
WBO heater - Zabezpieczona strona dolna do 5A
Komunikacja - Szeregowy, CAN BUS 2.0B
WEJŚCIA:
Wejścia analogowe - 9 wejść, rozdzielczość 10 bitów, 0-5 V (chronione)
Wejścia EGT - 2 dla termopary typu K.
Czujnik spalania stukowego - 2 wejścia
Czujnik tlenu - LSU 4.2, LSU 4.9 lub pasmo wąskie
Wejścia wyzwalające - 3 (podstawowe, 2 kamery) do wyboru oprogramowanie Hall / VR
VSS - 1 (Hall / VR)
Flex Flex Sensor - tak
Przełącz wejścia - 3 wejścia przełączone na masę
CZUJNIKI:
Czujniki temperatury - IAT, CLT, temperatura oleju, temperatura parowania AC
Czujnik ciśnienia - MAP, ciśnienie oleju, ciśnienie paliwa (charakterystyka zdefiniowana przez użytkownika),
Czujnik tlenu - Czujnik ciśnienia AC, przeciwciśnienie, LSU 4.2 lub 4.9 (wbudowany kontroler), wąskie pasmo, zewnętrzne kontrolery WBO
Prędkość - Czujnik prędkości pojazdu (VR / HALL), czujnik biegu (czujnik, obliczony)
ZASILANIE PALIWOWE:
Wtryskiwacze - Do 8 wtryskiwaczy HiZ (sekwencyjnych)
Kontrola kąta wtrysku - 0-720 stopni, początek lub koniec iniekcji
Kompensacja baterii - Zdefiniowany przez użytkownika kreator popularnych wtryskiwaczy
Strategie tankowania - Gęstość prędkości oparta na VE, Alpha N.
Temp. Ładowania powietrza - Na podstawie IAT i CLT
Stół VE - 2 tabele 16 × 20 (obciążenie x RPM), rozdzielczość 0,1%
Indywidualne wykończenie cylindra - tak
Inscenizacja zastrzyku - tak
Dodatkowa korekta - Korekcje czujnika tlenu, korekta EGT (na cylinder),
BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, Warmup, Nitrous, LC, ALS,
ASE, ciśnienie paliwa, czujnik spalania stukowego
Korekta w czasie rzeczywistym oparta na sondzie lambda - Korzystanie z tabeli docelowej Lambda
ZAPŁON:
Wyjścia zapłonowe - 6 dla cewek pasywnych i aktywnych (wybierane programowo)
Obsługiwane wyzwalacze - N-1, N-2, N-3, N + 1, wyzwalacze Multitooth, Subaru, spust Nissana,
Lotus Elise, Audi trigger, Renault Clio Wiliams / Alpine,
Colt 1.5CZ, Wrangler
Tabela kąta zapłonu - 2 tabele 16 × 20 (Obciążenie x RPM), rozdzielczość 0,5 stopnia
Podział na cylindry - tak
Czas działania na baterii - Używany zdefiniowany kreator popularnych cewek
Kompatybilność z ogniem - Zależy od aplikacji
Dodatkowa korekta - CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Idle, czujnik spalania stukowego, LC,
Ogranicznik pitów, ALS, Flat shift, Timery, Acc.
SPALANIE STUKOWE:
Kanały - 2
Zasięg częstotliwości rezonansowa - 1-20 kHz, AAF trzeciego rzędu
Próbkowanie/Samplowanie - Sterowane pracą zapłonu
Działania - Zwalniacz zapłonu, wzbogacanie paliwa, sygnalizacja na desce rozdzielczej
KONTROLA WOLNYCH OBROTÓW:
Typ kontroli - Elektromagnesy PWM (2,3 druty), napęd po drucie, stepper silniki (bi i unipolarne), odcięcie zapłonu, odcięcie paliwa
Strategia kontroli - Pętla otwarta / zamknięta, kontrola kąta zapłonu
Korekcja VE - Tak, dla Alpha-N
Korekty - Sprzęgło AC, wentylator płynu chłodzącego, wejście analogowe
KONTROLA DOŁADOWANIA:
Tabele referencyjne i docelowe - 2 zestawy 16 × 20 (TPS vs RPM)
Strategie kontroli - Pętla otwarta / zamknięta (na podstawie PID)
Korekty - Gear, VSS, IAT, EGT
STEROWNIK ELEKTRYCZNEJ PRZEPUSTNICY (Wymaga zewnętrznego modułu):
Typ kontroli - Zaawansowany algorytm 3D PID + kompensacja tarcia statycznego
Obsługiwane przepustnice - Wszystkie z silnikiem zasilającym oraz z obciążeniem mniejszym niż 6,5A, zaimplementowane w oprogramowaniu 28 popularnych elektronicznych przepustnic
PPS do pozycji przepustnicy
Charakterystyka - Stół 3D
Obsługa BLIP - tak
Wsparcie ALS - tak
KONTROLA TRAKCJI:
Strategie- Delta RPM, kompensacja biegu
Redukcja momentu obrotowego- wycinanie zapłonu/iskry przy użyciu mapy 3D (16x20)
Kontrola czułości - z użyciem 10 pozycyjnego przełącznika obrotowego
ZMIENNE FAZY ROZRZĄDU:
Obsługiwane systemy - VVTi, MiVec, VANOS, podwójny Vanos
Liczba wałków - 2
Typy kontroli - PID oparty na zamkniętej pętli, mapa „CAM angle target” (12x12)
FLEX FUEL:
Pomiar zawartości ethanolu - Tak
Kontrola temperatury paliwa - Tak
Blendowanie pomiędzy mapami - VE, IGN, Lambda / AFR, Boost, Cranking fuel, ASE, Warmup
Temperatura paliwa / korekcja PWM - Tak
SPORT:
ALS - 2 niezależne ustawienia ALS, obsługa DBW
Shift light - dla każdego biegu
Procedura startu - Tak
Gear - Tak (otwarta pętla), obsługiwane blip DBW źródło: Przełącznik, czujnik obciążenia, CAN
Ogranicznik pitów - Tak
Rolling anti lag - Tak
OCHRONA SILNIKA:
Bezpieczne wartości dla czujników - tak
Wyświetlanie awarii na desce rozdzielczej - Tak, zdefiniowane przez użytkownika
Zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem - Tak, zdefiniowane przez użytkownika, ograniczenie obrotów (RPM)
Zabezpieczenie przed niskim ciśnieniem oleju - Tak, zdefiniowane przez użytkownika, wyłączenie
Zabezpieczenie ciśnienia paliwa - Tak, ograniczenie dawki paliwa, ograniczenie obrotów, wyłączenie silnika
Wysoka temperatura spalin – Alarm, ograniczenie dawki paliwa na cylinder, ograniczenie doładowania
CAN BUS (Wymaga zewnętrznego modułu):
CAN standard - 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps
Wspierane wyświetlacze CAN - ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM
Wspierane strumenie OEM_CAN - BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST
INNE:
Nieużywane wyjścia wtryskiwaczy wykorzystywane jako Aux – Tak, jedynie dla pewnych funkcji
Funkcje dla wyjść - pompa paliwa, wiatraki chłodnicy, wyjścia parametryczne, kontrola systemu podtlenku azotu, mapy wyjść PWM 3D, kontrola sprzęgła klimatyzacji, kontrola przekaźnika głównego, prędkościomierz, obrotomierz
Ochrona hasłem - Tak, 2 poziomowa
Timers - Fuel, Ignition, Boost, timery kontrolowane przez wirtualne wyjścia
Wspierane wyświetlacze w protokole serial - AIM, RaceTechnology
Autotune - Tak
Wbudowany oscyloskop - Tak
Logowanie - Logowanie w czasie rzeczywistym na komputer PC, Logowanie na zewnętrzne logery w protokole serial lub CAN (np. EDL-1 Ecumaster Data Logger)
Więcej informacji
Producent | ECUMASTER |
---|