EMU BLACK Plug and Play VW R32 VR6 BUB

EMU BLACK Plug and Play VW R32 VR6 BUB

Producent ECUMASTER
SKU 3W2EMU0006

  Na zamówienie

 

EMU BLACK Plug and Play VW R32 VR6 BUB

EMU BLACK Plug and Play VW R32 VR6 BUB

OPIS:

Ecumaster Plug In ECU wyposażone są w technologię EMU Black i pasują w obudowę OEM co ułatwia instalację. W przeciwieństwie do interkonektorów Ecumaster, Plug In ECU nie wymagają oddzielnego adaptera. Pojedyncza obudowa całości znacznie ułatwia i przyspiesza czas instalacji oraz pozwala załadować podstawową/startową mapę. Plug In ECU są umieszczone w wykonanych na zamówienie aluminiowych obudowach w technologii CNC które dopasować oceny środowiskowe OEM. Dodatkowe funkcje, takie jak dodatkowe wejścia / wyjścia i kontrola lambda można podłączyć za pomocą dodatkowej wiązki przewodów.

SPECYFIKACJA:

GŁÓWNE:

Zakres temperatury - AECQ100 GRADE2 (od -40 do + 105˚C)

Zabezpieczenie akumulatora - Tak, wewnętrzny

Napięcie robocze - 6-22 V, odporność na stany przejściowe zgodnie z ISO 7637

Załącznik - IP 60, niestandardowe aluminium obrabiane CNC

Rozmiar (mm) i waga (g) - 150x72x31, 390

Złącza - Złącze 1 x 24, 1 x 39 FCI Automotive

Komunikacja z komputerem - USB (z oprogramowaniem klienta PC), szeregowy, CAN

WYJŚCIA: 

Wyjścia wtryskiwaczy - 6 zabezpieczonych wyjść 5A, strona dolna

Wyjścia zapłonowe - 6 wyjść 7A (szczyt 15A) (obsługiwane cewki pasywne i aktywne)

Wyjścia Aux - 6 zabezpieczonych wyjść 5A, strona dolna

Inne wyjścia - Pełny mostek do 7A, może być używany jako osobne wyjścia lub 2 mostki H.

WBO heater - Zabezpieczona strona dolna do 5A

Komunikacja - Szeregowy, CAN BUS 2.0B

WEJŚCIA:

Wejścia analogowe - 9 wejść, rozdzielczość 10 bitów, 0-5 V (chronione)

Wejścia EGT - 2 dla termopary typu K.

Czujnik spalania stukowego - 2 wejścia

Czujnik tlenu - LSU 4.2, LSU 4.9 lub pasmo wąskie

Wejścia wyzwalające - 3 (podstawowe, 2 kamery) do wyboru oprogramowanie Hall / VR

VSS - 1 (Hall / VR)

Flex Flex Sensor - tak

Przełącz wejścia - 3 wejścia przełączone na masę

CZUJNIKI:

Czujniki temperatury - IAT, CLT, temperatura oleju, temperatura parowania AC

Czujnik ciśnienia - MAP, ciśnienie oleju, ciśnienie paliwa (charakterystyka zdefiniowana przez użytkownika),

Czujnik tlenu - Czujnik ciśnienia AC, przeciwciśnienie, LSU 4.2 lub 4.9 (wbudowany kontroler), wąskie pasmo, zewnętrzne kontrolery WBO

Prędkość - Czujnik prędkości pojazdu (VR / HALL), czujnik biegu (czujnik, obliczony)

ZASILANIE PALIWOWE:

Wtryskiwacze - Do 8 wtryskiwaczy HiZ (sekwencyjnych)

Kontrola kąta wtrysku - 0-720 stopni, początek lub koniec iniekcji

Kompensacja baterii - Zdefiniowany przez użytkownika kreator popularnych wtryskiwaczy

Strategie tankowania - Gęstość prędkości oparta na VE, Alpha N.

Temp. Ładowania powietrza - Na podstawie IAT i CLT

Stół VE - 2 tabele 16 × 20 (obciążenie x RPM), rozdzielczość 0,1%

Indywidualne wykończenie cylindra - tak

Inscenizacja zastrzyku - tak

Dodatkowa korekta - Korekcje czujnika tlenu, korekta EGT (na cylinder),

BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, Warmup, Nitrous, LC, ALS,

ASE, ciśnienie paliwa, czujnik spalania stukowego

Korekta w czasie rzeczywistym oparta na sondzie lambda - Korzystanie z tabeli docelowej Lambda

ZAPŁON:

Wyjścia zapłonowe - 6 dla cewek pasywnych i aktywnych (wybierane programowo)

Obsługiwane wyzwalacze - N-1, N-2, N-3, N + 1, wyzwalacze Multitooth, Subaru, spust Nissana,

Lotus Elise, Audi trigger, Renault Clio Wiliams / Alpine,

Colt 1.5CZ, Wrangler

Tabela kąta zapłonu - 2 tabele 16 × 20 (Obciążenie x RPM), rozdzielczość 0,5 stopnia

Podział na cylindry - tak

Czas działania na baterii - Używany zdefiniowany kreator popularnych cewek

Kompatybilność z ogniem - Zależy od aplikacji

Dodatkowa korekta - CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Idle, czujnik spalania stukowego, LC,

Ogranicznik pitów, ALS, Flat shift, Timery, Acc. 

SPALANIE STUKOWE:

Kanały - 2

Zasięg częstotliwości rezonansowa - 1-20 kHz, AAF trzeciego rzędu

Próbkowanie/Samplowanie - Sterowane pracą zapłonu

Działania - Zwalniacz zapłonu, wzbogacanie paliwa, sygnalizacja na desce rozdzielczej

KONTROLA WOLNYCH OBROTÓW:

Typ kontroli - Elektromagnesy PWM (2,3 druty), napęd po drucie, stepper silniki (bi i unipolarne), odcięcie zapłonu, odcięcie paliwa

Strategia kontroli - Pętla otwarta / zamknięta, kontrola kąta zapłonu

Korekcja VE - Tak, dla Alpha-N

Korekty - Sprzęgło AC, wentylator płynu chłodzącego, wejście analogowe

KONTROLA DOŁADOWANIA:

Tabele referencyjne i docelowe - 2 zestawy 16 × 20 (TPS vs RPM)

Strategie kontroli - Pętla otwarta / zamknięta (na podstawie PID)

Korekty - Gear, VSS, IAT, EGT

STEROWNIK ELEKTRYCZNEJ PRZEPUSTNICY (Wymaga zewnętrznego modułu):

Typ kontroli - Zaawansowany algorytm 3D PID + kompensacja tarcia statycznego

Obsługiwane przepustnice - Wszystkie z silnikiem zasilającym oraz z obciążeniem mniejszym niż 6,5A, zaimplementowane w oprogramowaniu 28 popularnych elektronicznych przepustnic

PPS do pozycji przepustnicy

Charakterystyka - Stół 3D

Obsługa BLIP - tak

Wsparcie ALS - tak

KONTROLA TRAKCJI:

Strategie- Delta RPM, kompensacja biegu

Redukcja momentu obrotowego- wycinanie zapłonu/iskry przy użyciu mapy 3D (16x20)

Kontrola czułości - z użyciem 10 pozycyjnego przełącznika obrotowego

ZMIENNE FAZY ROZRZĄDU:

Obsługiwane systemy - VVTi, MiVec, VANOS, podwójny Vanos

Liczba wałków - 2

Typy kontroli - PID oparty na zamkniętej pętli, mapa „CAM angle target” (12x12)

FLEX FUEL:

Pomiar zawartości ethanolu - Tak

Kontrola temperatury paliwa - Tak

Blendowanie pomiędzy mapami - VE, IGN, Lambda / AFR, Boost, Cranking fuel, ASE, Warmup

Temperatura paliwa / korekcja PWM - Tak

SPORT:

ALS - 2 niezależne ustawienia ALS, obsługa DBW

Shift light - dla każdego biegu

Procedura startu - Tak

Gear - Tak (otwarta pętla), obsługiwane blip DBW źródło: Przełącznik, czujnik obciążenia, CAN

Ogranicznik pitów - Tak

Rolling anti lag - Tak

OCHRONA SILNIKA:

Bezpieczne wartości dla czujników - tak

Wyświetlanie awarii na desce rozdzielczej  - Tak, zdefiniowane przez użytkownika

Zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem - Tak, zdefiniowane przez użytkownika,  ograniczenie obrotów (RPM)

Zabezpieczenie przed niskim ciśnieniem oleju - Tak, zdefiniowane przez użytkownika, wyłączenie

Zabezpieczenie ciśnienia paliwa - Tak, ograniczenie dawki paliwa, ograniczenie obrotów, wyłączenie silnika

Wysoka temperatura spalin – Alarm, ograniczenie dawki paliwa na cylinder, ograniczenie doładowania 

CAN BUS (Wymaga zewnętrznego modułu):

CAN standard - 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps

Wspierane wyświetlacze CAN - ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM

Wspierane strumenie OEM_CAN - BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST

INNE:

Nieużywane wyjścia wtryskiwaczy wykorzystywane jako Aux – Tak, jedynie dla pewnych funkcji

Funkcje dla wyjść - pompa paliwa, wiatraki chłodnicy, wyjścia parametryczne, kontrola systemu podtlenku azotu, mapy wyjść PWM 3D, kontrola sprzęgła klimatyzacji, kontrola przekaźnika głównego, prędkościomierz, obrotomierz

Ochrona hasłem - Tak, 2 poziomowa

Timers - Fuel, Ignition, Boost, timery kontrolowane przez wirtualne wyjścia

Wspierane wyświetlacze w protokole serial - AIM, RaceTechnology

Autotune - Tak

Wbudowany oscyloskop - Tak

Logowanie - Logowanie w czasie rzeczywistym na komputer PC, Logowanie na zewnętrzne logery w protokole serial lub CAN (np. EDL-1 Ecumaster Data Logger)

Produkty marki Ecumaster nie są wysyłane do USA, Kanady i Meksyku.
Ecumaster brand products are not shipped to the USA, Canada and Mexico.

Więcej informacji

Producent ECUMASTER
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: EMU BLACK Plug and Play VW R32 VR6 BUB
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.

This form is protected by reCAPTCHA - the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.