Zestaw Catch Can PCV Radium Engineering Mitsubishi Lancer EVO 4-6

SKU USA-RAD-20-1333-FL
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 999,99 zł

  Na zamówienie

 

Zestaw Catch Can PCV Radium Engineering Mitsubishi Lancer EVO 4-6

Zbiornik typu catch can usuwa olej oraz skroploną wodę z gazów wydostających się z komory korbowej, które w przeciwnym razie trafiłyby do kolektora dolotowego. Dzięki temu zapobiega odkładaniu się oleju w dolocie, intercoolerze, przepustnicy oraz kolektorze ssącym.
Efektem jest:

  • czystsze powietrze zasysane przez silnik

  • potencjalny wzrost wydajności dzięki wyższej efektywnej liczbie oktanowej

  • redukcja emisji węglowodorów

  • eliminacja przedostawania się oparów oleju do kabiny

Zestaw zawiera wszystkie elementy potrzebne do pełnej instalacji.

System montowany jest przy grodzi i podłączany szeregowo między zawór PCV a kolektor dolotowy. Zachowana zostaje fabryczna funkcja zamkniętego układu, jednocześnie eliminując przedostawanie się zanieczyszczeń do silnika.
Ponieważ zbiorniki Radium są ciśnieniowo uszczelnione, mogą być montowane w układach doładowanych bez konieczności stosowania zaworu zwrotnego.

Kompatybilność

  • Mitsubishi Lancer Evolution IV

  • Mitsubishi Lancer Evolution V

  • Mitsubishi Lancer Evolution VI

Fluid Lock® Catch Can – technologia

W 2022 roku Radium Engineering wdrożyło opatentowany system Fluid Lock®, rozwiązujący problem przepełniania zbiornika w typowych catch canach. Jeśli zbiornik nie jest regularnie opróżniany, jego zawartość może zostać zassana do dolotu, powodując spadek osiągów.
Fluid Lock®:

  • blokuje przedostawanie się płynów powyżej określonego poziomu

  • zatrzymuje zebrane zanieczyszczenia do momentu opróżnienia zbiornika

  • eliminuje ryzyko niekontrolowanego przedostania się oleju do układu dolotowego

Cechy

  • montaż plug & play, bez wiercenia

  • duże porty 10AN ORB (wlot/wylot)

  • port spustowy 4AN ORB

  • dwustopniowa separacja oleju

  • wskaźnik poziomu oleju z O-ringiem

  • pojemność 7 uncji płynu

  • opatentowany system Fluid Lock®

Opróżnianie i obsługa

Częstotliwość opróżniania zależy od kondycji silnika i stylu jazdy.
Rekomendacje:

  • sprawdzić poziom po 3–4 tygodniach użytkowania

  • powtarzać kontrolę, aby ustalić właściwy interwał

Opróżnianie może odbywać się poprzez:

  • odkręcenie dolnego zbiornika i opróżnienie go poza autem

  • użycie zestawu Petcock Drain (jeśli przestrzeń montażowa na to pozwala)

Nadmierna ilość zbieranego oleju może wskazywać na problemy z silnikiem, np.:

  • nadmierny blow-by

  • zbyt wysoki poziom oleju

  • niewłaściwe umiejscowienie portów odmy lub słabe baffling

  • nieszczelny zawór PCV pod dużym obciążeniem

Zawartość zestawu

  • frezowany zbiornik catch can z wbudowanym separatorem i bagnetem

  • wycinany laserowo, anodowany uchwyt montażowy

  • niskoprofilowe obrotowe złączki banjo

  • złącza SAE quick connect

  • przewód PCV do indywidualnego dopasowania

  • stalowe śruby montażowe

Więcej informacji

Producent Radium EngineeringRadium Engineering
Marka Mitsubishi
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Zestaw Catch Can PCV Radium Engineering Mitsubishi Lancer EVO 4-6
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.