Tunigowa Głowica cylindrów FMIC.EU do silników LS1
W magazynie
Tunigowa Głowica cylindrów FMIC.EU do silników LS1
Tunigowa Głowica cylindrów FMIC.EU do silników LS1
Tuningowa Głowica FMIC.EU została zaprojektowana z myślą o jednostkach LS1, zapewniając optymalne osiągi zarówno w zastosowaniach torowych, jak i drogowych. Wykonana z aluminium 6061-T6, charakteryzuje się wysoką wytrzymałością mechaniczną, odpornością na temperaturę oraz precyzyjną obróbką CNC. Obróbka cieplna w procesie T6 zwiększa twardość materiału i stabilność wymiarową, co gwarantuje trwałość oraz niezawodność w ekstremalnych warunkach pracy. Zoptymalizowane kształty kanałów dolotowych i komór spalania zapewniają doskonałe przepływy.
Powiększona konstrukcja kanałów dolotowych i wylotowych umożliwia efektywniejsze napełnianie cylindrów, co przekłada się na wyższą sprawność przepływu powietrza i lepsze osiągi w pełnym zakresie obrotów, bez utraty momentu w niskim i średnim zakresie. Wylot kanału wydechowego zaprojektowano centralnie względem zaworu, co pozwala uzyskać bardziej równomierny przepływ i zwiększoną wydajność układu wydechowego.
- Materiał: aluminium 6061-T6 poddane obróbce cieplnej (T6 heat-treated)
- Pojemność komory spalania: 68 cc
- Objętość kanału dolotowego: 240 cc
- Wymiary kanału dolotowego: (25 x 80 mm)
- Objętość kanału wylotowego: 100 cc
- Wymiary kanału wylotowego: (42 x 36 mm)
- Pozycja świecy zapłonowej: jak w oryginale (OE Stock)
- Średnica zaworu dolotowego: 45 mm
- Średnica zaworu wylotowego: 35 mm
- Średnica trzonka zaworu: 8 mm
- Średnica gniazda sprężyny zaworu (wewnętrzna): 34 mm
- Materiał prowadnic zaworowych: brąz manganowy (Manganese Bronze)
- Średnica zewnętrzna prowadnicy zaworu: 12.50 mm - 14 mm u podstawy
Zalety konstrukcji:
- Wysoka wytrzymałość i stabilność dzięki zastosowaniu aluminium 6061-T6
- Ulepszony przepływ dzięki poprawionej geometrii kanałów
- Lepsza reakcja silnika przy wysokich obrotach
- Trwałe prowadnice z brązu manganowego odporne na zużycie
- Idealne dopasowanie do seryjnych komponentów LS1
Zastosowanie:
Dedykowana do silników LS1 z kolektorem typu Cathedral Port, stosowanych w pojazdach Chevrolet, Pontiac i GM Performance.
Idealna dla użytkowników oczekujących wysokiej trwałości, precyzji wykonania oraz wzrostu mocy bez utraty niezawodności.
Więcej informacji
| EAN | 5906702503106 |
|---|---|
| Producent | FMIC EU |
| Marka | Chevrolet |




FMIC EU