Adapter podciśnienia Turbo Boost JRspec do Mercedes-Benz 1.6T 1.8T 2.0T
W magazynie
Adapter podciśnienia Turbo Boost JRspec do Mercedes-Benz 1.6T 1.8T 2.0T
Adapter podciśnienia Turbo Boost JRspec do Mercedes-Benz 1.6T 1.8T 2.0T
Adapter podciśnienia Turbo Boost JRspec to element umożliwiający bezinwazyjne pobranie podciśnienia lub ciśnienia doładowania z kolektora dolotowego bez potrzeby modyfikacji oryginalnych przewodów dolotowych. Umożliwia łatwe podłączenie wskaźnika boost zaworu blow off BOV lub sterowania systemami opartymi o podciśnienie.
Wykonany z wytrzymałego aluminium odporny na wysoką temperaturę oraz działanie paliw i olejów. Adapter JRspec gwarantuje szczelność i bezawaryjną pracę w trudnych warunkach. Możliwość równoczesnego podłączenia dwóch urządzeń lub jednego.
Czarna powłoka anodowana nie tylko poprawia odporność na korozję ale także nadaje estetyczny wygląd dopasowany do komory silnika.
- Dedykowany do silników Mercedes-Benz 1.6T 1.8T 2.0T
- Wykonany z aluminium obrabianego CNC
- Odporność na temperaturę i korozję
- Bezinwazyjny montaż bez modyfikacji przewodów
- Umożliwia podłączenie wskaźnika doładowania zaworu BOV lub układu sterowanego podciśnieniem
- Kolor czarny anodowany
Zawartość zestawu:
- adapter podciśnienia turbo
- dodatkowy port podciśnienia
- zaślepka
- śruba montażowa
Dedykowany do:
A-klasa W176 (2012–2018) – A160, A180
B-klasa W246 – B160, B180
CLA C117 – CLA 180, CLA 200
GLA X156 – GLA 180, GLA 200
C-klasa W205 – C180 od 2014 r.
C-klasa W204 (2007–2014) – C180 CGI, C200 CGI
E-klasa W212 (2009–2016) – E200 CGI, E250 CGI
SLK R172 (2011–2015) – SLK 200, SLK 250
GLK X204 – GLK 200, GLK 250
CLK / E Coupe (C207) – E200, E250
A-klasa W176 / W177
B-klasa W246 / W247
CLA C117 / C118
GLA X156 / H247
C-klasa W204 / W205 / W206 – C200, C250, C300
E-klasa W212 / W213 – E200, E250, E300
GLC X253 / X254 – GLC 200, GLC 300
SLC R172
Więcej informacji
| EAN | 5906702506664 |
|---|---|
| Producent | JR spec |
| Marka | Mercedes-Benz |




JR spec