Fuel Rail Top Feed Conversion Toyota 2JZ-GTE
Radium Engineering
W magazynie
Fuel Rail Top Feed Conversion Toyota 2JZ-GTE
PORTY I ZŁĄCZKI
Porty listwy paliwowej są nagwintowane pod 8AN ORB.
8AN ORB Adapter Fittings można znaleźć
8AN ORB Direct Mount Regulators można znaleźć
8AN ORB Fuel Pulse Dampers można znaleźć
Fuel Pressure Gauge Adapters można znaleźć
Właściwe złączki należy dobrać do konkretnego zastosowania. Wokół portów listwy paliwowej musi być wystarczająco dużo miejsca na większe akcesoria, takie jak regulatory ciśnienia paliwa, manometry ciśnienia paliwa i tłumiki pulsacji paliwa. Aby sprawdzić dostępny luz, można skorzystać z rysunków wymiarowych na stronach produktów jako punktu odniesienia.
Kompatybilna ze wszystkimi silnikami Toyota 2JZ-GTE (VVTi i bez VVTi) wykorzystującymi fabryczny kolektor dolotowy.
Listwa paliwowa, wykonana z dużym wewnętrznym przelotem 0.69", spełnia wymagania zasilania paliwem przy dowolnej mocy silnika. Elementy są obrabiane CNC z niestandardowego aluminium 6063, śrutowane, czernione anodowo i znakowane laserowo, co zapewnia wysoką jakość wykończenia. Zestaw jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami paliw, w tym z popularnymi mieszankami alkoholowymi, takimi jak E85.
Listwa paliwowa Radium zmienia fabryczny układ wtryskiwaczy bocznego zasilania na zasilanie od góry, co umożliwia zastosowanie wtryskiwaczy o dużym przepływie (NIE WCHODZĄ W SKŁAD ZESTAWU). Zestaw zawiera 2 różne komplety stopek montażowych, dzięki czemu można używać wtryskiwaczy o różnych wysokościach (niższe i wyższe dystanse pokazane poniżej).
Anodowane aluminiowe stopki montażowe mocują listwę paliwową do kolektora dolotowego, ponownie wykorzystując fabryczne, termoizolacyjne podkładki Toyota (P/N: 90561-08009).
Gniazda wtryskiwaczy i dołączone wciskane tuleje gniazd są zaprojektowane pod oringi wtryskiwaczy 14 mm. Tuleje te zawierają oringi zapobiegające ucieczce ciśnienia doładowania. Są to elementy z frezowanego aluminium, anodowane i znakowane laserowo. Poniżej wymieniono niektóre z wielu wtryskiwaczy, które pasują bez przeróbek do tej listwy paliwowej Radium.
Użyj wyższych dystansów do wtryskiwaczy o następującej długości:
Poniżej znajduje się lista przykładowych wtryskiwaczy, które pasują bez przeróbek do tej listwy paliwowej Radium przy użyciu wyższych dystansów:
Injector Dynamics ID1050-XDS-48-14-14
Injector Dynamics ID1300-XDS-48-14-14
Injector Dynamics ID1700-XDS-48-14-14
Injector Dynamics ID2600-XDS-48-14-14
Aby zwiększyć prześwit przy przepustnicy, zalecamy użycie niższych dystansów wraz z rozmiarem wtryskiwaczy opisanym poniżej:
Poniżej znajduje się lista przykładowych wtryskiwaczy, które pasują bez przeróbek do tej listwy paliwowej Radium przy użyciu niższych dystansów:
Injector Dynamics ID1050-XDS-34-14-14
Injector Dynamics ID1300-XDS-34-14-14
Injector Dynamics ID1700-XDS-34-14-14
Injector Dynamics ID2600-XDS-34-14-14
Aby ponownie wykorzystać fabryczny regulator ciśnienia paliwa, wybierz 20-0301 (pokazany poniżej). Przy montażu do przedniego portu, w przypadku użycia wyższych dystansów, konieczna jest modyfikacja czujnika Traction Control TPS. W przypadku montażu na tylnym porcie sprawdź prześwit względem przegrody czołowej.
Aby ponownie wykorzystać fabryczny przewód zasilający paliwo, wybierz 14-0285 8AN ORB to M12x1.25mm Female Fitting. Można go zamocować do tylnego portu i ponownie wykorzystać fabryczną śrubę przelotową przewodu paliwowego.
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU
20-0215 Toyota 2JZ-GTE Fuel Rail:
- Black Anodized Laser Etched Aluminum Fuel Rail
- Black Anodized Aluminum Mounting Feet, Tall and Short
- Stainless Steel Mounting Feet Bolts (x4)
- 20-0216-06 Toyota Injector Seat Kit, 6 Cylinder
Więcej informacji
| Producent |
Radium Engineering
|
|---|---|
| Marka | Toyota |