Szpilki do głowicy ARP 216-4301 Renault 2.0L (F4R)

Szpilki do głowicy ARP 216-4301 Renault 2.0L (F4R)

Producent ARP
SKU USA-ARP-216-4301

  W magazynie

 
Kup teraz, wysyłka w dniu dzisiejszym.
Zamów w ciągu 
00:00:00

Szpilki do głowicy ARP 216-4301 Renault 2.0L (F4R)

Nazwa: Szpilki do głowicy  ARP 216-4301 Renault 2.0L (F4R)

Marka - ARP

Numer części - ARP-216-4301

Kraj produkcji - Stany Zjednoczone

Nie bez powodu praktycznie każdy czołowy profesjonalny konstruktor silników polega na szpilkach głowicy z serii ARP Pro w swoich wyczynowych zespołach napędowych. Mówiąc wprost nie ma dziś lepszej konfiguracji szpilek na rynku. ARP używa tylko stopu premium 8740 i zastrzeżonego stopu ARP2000 które są oceniane znacznie lepiej niż stale stopowe jakości „lotniczej”. Po drugie każda szpilka jest umieszczona pionowo do specjalnych stojaków i precyzyjnie poddawana obróbce cieplnej do 190 000psi dla materiału 8740 i 220 000psi dla materiału ARP2000. Ta procedura zapewnia całkowite przenikanie ciepła a wyniki są znacznie lepsze niż w niższej jakości szpilkach innych producentów. Ważne jest aby pamiętać, że szpilki o niższej jakości nie są nawet pozbawione środka - materiał jest walcowany w postaci pręta (głównie przed obróbką cieplną, gdy materiał jest łatwiej obrabiać). Ponieważ szpilki ARP są produkowane z tak wysokimi tolerancjami zauważysz, że uszczelki i głowice cylindrów dosłownie ślizgają się na swoim miejscu i są idealnie dopasowane – nie dzieje się się tak w przypadku szpilek do głowicy gorszej jakości.

Używanie szpilek znacząco ułatwia montaż silnika (zwłaszcza silnika do motorsportu który musi być serwisowany często i szybko!) z zapewnieniem prawidłowego ustawienia głowicy cylindra i uszczelki. Szpilki zapewniają również dokładniejsze i bardziej spójne oddawanie momentu obrotowego. Kiedy używasz śrub do zabezpieczenia głowicy zapięcie jest w rzeczywistości „skręcane” podczas dokręcania do poprawnej wartości. W związku z tym śruba reaguje jednocześnie na dwie różne siły. Szpilka powinna być zainstalowany w trybie „odprężonym” - nigdy nie należy jej mocno dokręcać za pomocą zakleszczonej nakrętki. Jeśli wszystko jest w porządku szpilkę należy zainstalować ręcznie. Następnie po ustawieniu mocy momentu obrotowego do nakrętki szpilka się rozciągnie tylko na osi pionowej. Pamiętaj, że podcięty krótszy trzpień będzie miał wartość podobną do dłuższego standardowego trzpienia. Zapewnia to bardziej równomierną siłę zaciskającą na głowicy.

ARP - Automotive Racing Products to producent elementów mocujących / śrub znajdujących się w silnikach i układach napędowych, części zamiennych OEM do specjalistycznego sprzętu do zastosowań wyścigowych. ARP jest światowym liderem w dziedzinie technologii elementów łącznych. Obejmują one wysokiej jakości części zamienne OEM oraz egzotyczny specjalistyczny osprzęt do wyścigów  Formuły 1, IndyCar, NASCAR i NHRA oraz zastosowań morskich. W celu zapewnienia optymalnej kontroli jakości ARP samodzielnie kontroluje wszystkie aspekty procesu produkcyjnego oraz kontroli jakości. W ten sposób ARP zyskał reputację najlepszej marki na rynku.

Więcej informacji

Producent ARP
Marka Renault
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Szpilki do głowicy ARP 216-4301 Renault 2.0L (F4R)
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.

This form is protected by reCAPTCHA - the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.