• Obniżka
JRspec GTX3582R + JB (GTX3587R)
  • JRspec GTX3582R + JB (GTX3587R)
  • JRspec GTX3582R + JB (GTX3587R)
  • JRspec GTX3582R + JB (GTX3587R)
  • JRspec GTX3582R + JB (GTX3587R)
  • JRspec GTX3582R + JB (GTX3587R)

JRspec GTX3582R + JB (GTX3587R)

JRspec JRspec
2 469,00 zł
JR-G35-X32-G35-B63
2 098,65 zł Zniżka 15%
Brutto
A/R żeliwa
Flansza downpipe
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

JRspec GTX3582R JB (GTX3587R) to turbosprężarka zbudowana w oparciu o wysokiej jakości łożyska ślizgowe (journal bearings) oraz powiększone aż o 5mm w stosunku do seryjnego, kute koło kompresji CNC (billet wheel), pozwalająca uzyskać znacznie większe moce z silnika przy podobnym spoolu do zwykłej wersji. Składana w UE z idealnie spasowanych ze sobą części, wykonanych z najwyższej jakości materiałów przy użyciu najnowszych, precyzyjnych maszyn. Aż 5 etapów wyważania wirników sięgających 250.000 obr/min, dają gwarancję bezproblemowego użytkowania nawet w ekstremalnych warunkach, przy bardzo wysokich doładowaniach i temperaturach. Turbosrężarki JRspec są sprawdzone w motorsporcie, używane m.in. w dragu przez Tsunami (silniki 2x R30, turbo 2x JRspec GT42R JB, dające ok 2000km mocy), w drifcie przez Pawła Trelę (silnik 2JZ, turbo JRspec GTX3582R+ BB, ok 900km mocy), Kornela Prusa (silnik LS7, turbo JRspec GT45R JB, ponad 1000km mocy) i wielu mocnych samochodach streetowych.

Wydajność: do 800HP

Zastosowanie: 2.2-4.5l

Łożyska: floating bearings (made in Japan)

Restryktor: dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 1.8mm przy 5B)

Wirnik ssący: inducer 63mm, exducer 87mm

Wirnik wydechowy: 68mm

Turbosprężarka składana w UE !!!

JRspec

Opis

Wydajność
do 800HP
Zastosowanie
2.2-4.5l
Łożyska
floating bearings (made in Japan)
Restryktor
dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 1.6mm przy 5B)
Wirnik ssący
inducer 63mm, exducer 87mm
Wirnik wydechowy
68mm

Specyficzne kody

ean13
5907502266307