Obniżka! JRspec GTX3082R + BB (GTX3087) Powiększ

JRspec GTX3082R+ Hybrid Ceramic BB (GTX3087)

JRspec

Nowy

  • .63
  • .82
  • 1.06
  • 4-bolt
  • V-band

3 375,96zł

brutto

4 019,00zł brutto

-16%

Wydaj 1 000,00zł lub więcej by otrzymać darmową dostawę!

JRspec GTX3082R+ Hybrid Ceramic BB (GTX3087) to turbosprężarka zbudowana w oparciu o najwyższej jakości łożyska kulkowe drugiej generacji. Hybrydowe rozwiązanie - ceramiczne kulki osadzone w metalowym koszyku są znacznie "szybsze" od standardowych ball bearings oraz trwalsze od ceramic ball bearings osadzonych w koszyku ceramicznym. Dzięki temu połączeniu zostały osiągnięte dwa główne cele - szybszy spool i wyższa niezawodność. Powiększone aż o 5mm w stosunku do seryjnego, kute koło kompresji CNC (billet wheel), pozwala uzyskać znacznie większe moce z silnika przy podobnym spoolu do zwykłej wersji. Składana w UE z idealnie spasowanych ze sobą części, wykonanych z najwyższej jakości materiałów przy użyciu najnowszych, precyzyjnych maszyn. Aż 5 etapów wyważania wirników sięgających 250.000 obr/min, dają gwarancję bezproblemowego użytkowania nawet w ekstremalnych warunkach, przy bardzo wysokich doładowaniach i temperaturach. Turbosrężarki JRspec są sprawdzone w motorsporcie, używane m.in. w dragu przez Tsunami (silniki 2x R30, turbo 2x JRspec GT42R JB, dające ok 2000km mocy), w drifcie przez Pawła Trelę (silnik 2JZ, turbo JRspec GTX3582R+ BB, ok 900km mocy), Kornela Prusa (silnik LS7, turbo JRspec GT45R JB, ponad 1000km mocy) i wielu mocnych samochodach streetowych. Zastosowane Hybrid Ceramic ball bearings wyraźnie poprawiają spool turbiny, dzięki czemu silnik znacznie żwawiej reaguje na pedał gazu, osiągając wysoki moment obrotowy przy dużo niższych obrotach, niż w przypadku turbin opartych o łożyska ślizgowe, a nawet klasyczny ball bearing - niezwykle przydatne w drifcie oraz streecie, gdzie elastyczność silnika ma ogromne znaczenie.

Wydajność: do 770HP

Zastosowanie: 1.8-3.0l

Łożyska: dual ball bearings (NSK made in Japan)

Restryktor: dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 0.9mm przy 5B)

Wirnik ssący: inducer 63mm, exducer 87mm

Wirnik wydechowy: 60mm

Turbosprężarka składana w UE !!!

Wydajność do 770HP
Zastosowanie 1.8-3.0l
Łożyska Hybrid Ceramic dual ball bearings (zależnie od partii made in Japan/Germany)
Restryktor dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 0.9mm przy 5B)
Wirnik ssący inducer 63mm, exducer 87mm
Wirnik wydechowy 60mm

Brak przewoźników dla tego produktu.

JRspec Hybrid Ceramic BB