• Obniżka
JRspec GTX3582R + BB (GTX3587R)
  • JRspec GTX3582R + BB (GTX3587R)
  • JRspec GTX3582R + BB (GTX3587R)
  • JRspec GTX3582R + BB (GTX3587R)
  • JRspec GTX3582R + BB (GTX3587R)
  • JRspec GTX3582R + BB (GTX3587R)

JRspec GTX3582R+ BB (GTX3587R)

JRspec JRspec
3 639,00 zł
JR-D35-X32-G35-B63
3 093,15 zł Zniżka 15%
Brutto
A/R żeliwa
Flansza downpipe
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

JRspec GTX3582R+ BB (GTX3587R) to turbosprężarka zbudowana w oparciu o wysokiej jakości łożyska kulkowe firmy NSK (dual ball bearings, made in Japan) oraz powiększone aż o 5mm w stosunku do seryjnego, kute koło kompresji CNC (billet wheel), pozwalająca uzyskać znacznie większe moce z silnika przy podobnym spoolu do zwykłej wersji. Składana w UE z idealnie spasowanych ze sobą części, wykonanych z najwyższej jakości materiałów przy użyciu najnowszych, precyzyjnych maszyn. Aż 5 etapów wyważania wirników sięgających 250.000 obr/min, dają gwarancję bezproblemowego użytkowania nawet w ekstremalnych warunkach, przy bardzo wysokich doładowaniach i temperaturach. Turbosrężarki JRspec są sprawdzone w motorsporcie, używane m.in. w dragu przez Tsunami (silniki 2x R30, turbo 2x JRspec GT42R JB, dające ok 2000km mocy), w drifcie przez Pawła Trelę (silnik 2JZ, turbo JRspec GTX3582R+ BB, ok 900km mocy), Kornela Prusa (silnik LS7, turbo JRspec GT45R JB, ponad 1000km mocy) i wielu mocnych samochodach streetowych. Zastosowane łożyska kulkowe wyraźnie poprawiają spool turbiny, dzięki czemu silnik znacznie żwawiej reaguje na pedał gazu, osiągając wysoki moment obrotowy przy dużo niższych obrotach, niż w przypadku turbin opartych o łożyska ślizgowe - niezwykle przydatne w drifcie oraz streecie, gdzie elastyczność silnika ma ogromne znaczenie.

Wydajność: do 850HP

Zastosowanie: 2.0-4.5l

Łożyska: dual ball bearings (NSK made in Japan)

Restryktor: dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 0.9mm przy 5B)

Wirnik ssący: inducer 63mm, exducer 87mm

Wirnik wydechowy: 68mm

Turbosprężarka składana w UE !!!

JRspec

Opis

Wydajność
do 850HP
Zastosowanie
2.0-4.5l
Łożyska
dual ball bearings (NSK made in Japan)
Restryktor
dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 0.9mm przy 5B)
Wirnik ssący
inducer 63mm, exducer 87mm
Wirnik wydechowy
68mm

Specyficzne kody

ean13
5907502265829