Obniżka! JRspec GT3582R BB Powiększ

JRspec GT3582R BB

JRspec

Nowy

  • .63
  • .82
  • 1.06
  • 4-bolt
  • V-band

2 693,65zł

brutto

3 169,00zł brutto

-15%

JRspec GT3582R BB to turbosprężarka zbudowana w oparciu o wysokiej jakości łożyska kulkowe firmy NSK (dual ball bearings, made in Japan), znajdująca szerokie zastosowanie w tuningu. Składana w UE z idealnie spasowanych ze sobą części, wykonanych z najwyższej jakości materiałów przy użyciu najnowszych, precyzyjnych maszyn. Aż 5 etapów wyważania wirników sięgających 250.000 obr/min, dają gwarancję bezproblemowego użytkowania nawet w ekstremalnych warunkach, przy bardzo wysokich doładowaniach i temperaturach. Turbosrężarki JRspec są sprawdzone w motorsporcie, używane m.in. w dragu przez Tsunami (silniki 2x R30, turbo 2x JRspec GT42R JB, dające ok 2000km mocy), w drifcie przez Pawła Trelę (silnik 2JZ, turbo JRspec GTX3582R+ BB, ok 900km mocy), Kornela Prusa (silnik LS7, turbo JRspec GT45R JB, ponad 1000km mocy) i wielu mocnych samochodach streetowych. Zastosowane łożyska kulkowe wyraźnie poprawiają spool turbiny, dzięki czemu silnik znacznie żwawiej reaguje na pedał gazu, osiągając wysoki moment obrotowy przy dużo niższych obrotach, niż w przypadku turbin opartych o łożyska ślizgowe - niezwykle przydatne w drifcie oraz streecie, gdzie elastyczność silnika ma ogromne znaczenie.

Wydajność: do 700HP

Zastosowanie: 2.0-4.5l

Łożyska: dual ball bearings (NSK made in Japan)

Restryktor: dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 0.9mm przy 5B)

Wirnik ssący: inducer 61,4mm, exducer 82mm

Wirnik wydechowy: 68mm

Turbosprężarka składana w UE !!!

Wydajność do 700HP
Zastosowanie 2.0-4.5l
Łożyska dual ball bearings (NSK made in Japan)
Restryktor dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 0.9mm przy 5B)
Wirnik ssący inducer 61,4mm, exducer 82mm
Wirnik wydechowy 68mm

JRspec BB-series