• Obniżka
JRspec GT3082R BB
  • JRspec GT3082R BB
  • JRspec GT3082R BB
  • JRspec GT3082R BB
  • JRspec GT3082R BB

JRspec GT3082R BB

JRspec JRspec
3 109,00 zł
JR-D30-032-G30-B63
2 642,65 zł Zniżka 15%
Brutto
A/R żeliwa
Flansza downpipe
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

JRspec GT3082R BB to turbosprężarka zbudowana w oparciu o wysokiej jakości łożyska kulkowe firmy NSK (dual ball bearings, made in Japan), znajdująca szerokie zastosowanie w tuningu. Składana w UE z idealnie spasowanych ze sobą części, wykonanych z najwyższej jakości materiałów przy użyciu najnowszych, precyzyjnych maszyn. Aż 5 etapów wyważania wirników sięgających 250.000 obr/min, dają gwarancję bezproblemowego użytkowania nawet w ekstremalnych warunkach, przy bardzo wysokich doładowaniach i temperaturach. Turbosrężarki JRspec są sprawdzone w motorsporcie, używane m.in. w dragu przez Tsunami (silniki 2x R30, turbo 2x JRspec GT42R JB, dające ok 2000km mocy), w drifcie przez Pawła Trelę (silnik 2JZ, turbo JRspec GTX3582R+ BB, ok 900km mocy), Kornela Prusa (silnik LS7, turbo JRspec GT45R JB, ponad 1000km mocy) i wielu mocnych samochodach streetowych. Zastosowane łożyska kulkowe wyraźnie poprawiają spool turbiny, dzięki czemu silnik znacznie żwawiej reaguje na pedał gazu, osiągając wysoki moment obrotowy przy dużo niższych obrotach, niż w przypadku turbin opartych o łożyska ślizgowe - niezwykle przydatne w drifcie oraz streecie, gdzie elastyczność silnika ma ogromne znaczenie.

Wydajność: do 600HP

Zastosowanie: 1.8-3.0l

Łożyska: dual ball bearings (NSK made in Japan)

Restryktor: dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 0.9mm przy 5B)

Wirnik ssący: inducer 61,4mm, exducer 82mm

Wirnik wydechowy: 60mm

Turbosprężarka składana w UE !!!

JRspec

Opis

Wydajność
do 600HP
Zastosowanie
1.8-3.0l
Łożyska
dual ball bearings (NSK made in Japan)
Restryktor
dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 0.9mm przy 5B)
Wirnik ssący
inducer 61,4mm, exducer 82mm
Wirnik wydechowy
60mm

Specyficzne kody

ean13
5907502265461