Super Core Garrett

Produkty 1-24 z 56

Sortuj wg
Strona
na stronę
Turbosprężarka Garrett GTX3071R Gen II Reverse Super Core
8 476,23 zł

W magazynie

Turbosprężarka Garrett GT3071R Super Core
5 074,80 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GT3071R Super Core
5 074,80 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GT3071R Super Core
5 074,80 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GT3071R Super Core
5 074,80 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GT3582R Super Core
6 419,17 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTX5018R Super Core
18 128,99 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTX4718R Super Core
18 128,99 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTX4708R Super Core
17 604,14 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTW3884R Super Core
7 126,93 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTW3884 Super Core
4 642,79 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTW3884R Super Core
6 638,81 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTW3884 Super Core
4 342,80 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTW3884R Super Core
6 638,81 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTW3884 Super Core
4 342,80 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTX2976R Super Core
7 760,05 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTX2971R Super Core
7 544,64 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTX2971R Super Core
7 544,64 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTX2967R Super Core
7 686,77 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTX5533R 88 mm SFI Gen II Super Core
21 934,10 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTX5533R 98 mm Gen II Super Core
21 934,10 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTX5533R 94 mm Gen II Super Core
20 982,85 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTX5533R 91 mm Gen II Super Core
20 479,84 zł

Na zamówienie

Turbosprężarka Garrett GTX5533R 88 mm Gen II Super Core
19 976,89 zł

Na zamówienie

Następna strona

Produkty 1-24 z 56

Sortuj wg
Strona
na stronę

Turbosprężarki Garrett - profesjonalne tuningowe turbo Garrett

Garrett to producent który jest pionierem w branży wyścigowej i sportowej. Zajmuje się inżynierią i produkcją najbezpieczniejszych i najbardziej wydajnych turbosprężarek i akcesoriów w branży. Od dziesięcioleci dostarcza rozwiązania tuningowe, które pomagają zespołom wyścigowym wygrywać wyścigi, mistrzostwa i bić rekordy świata.

Inżynierowie Garrett opracowują nowe produkty dla entuzjastów wyścigów, oferując szeroką gamę rozwiązań wspomagających dla prawie każdego silnika spalinowego. Od 1,4L do 12,0L silników i 140 – 3000 koni mechanicznych. Sprawdź naszą pełną ofertę linii turbosprężarek, i wybierz turbinę spełniającą Twoje oczekiwania.

Turbiny Garrett - rodzaje

Podstawowymi rodzajami serii Garrett są GT oraz GTX

Garrett GT

Turbo Garrett GT to tuningowa seria oparta na łożyskach ślizgowych. Odpowiednia budowa wirnika ssącego pozwala na osiągnięcie dużych przepływów powietrza już przy niskich obrotach silnika. Na wczesny spool spory wpływ ma również rodzaj zastosowanych łożysk czyli popularnych ball bearings.

 

Turbiny z serii GT to znakomity wybór stosowany w driftingu , aut dragowych, jak i ulicznych.

Garrett GTX 

GTX to turbo o najwyższej wydajności. Garrett turbo z serii GTX gen 2 zapewnia maksymalne osiągi przy zachowaniu wcześniejszego spoola. Niezwykle popularne w ekstremalnych zastosowaniach - mocne dragi, w drifcie i potężnych autach ulicznych. Turbo zapewnia ogromną wydajność i bezproblemowe używanie dzięki zastosowaniu nowoczesnych łozysk kulkowych ceramic ball bearings.

Turbosprężarki Garrett - produkty, które kupisz w FMIC

W poszukiwaniu nowej turbo nie możesz przejść obok oferty dostępnej w FMIC. Posiadamy szeroki wybór produktów JRSpec, oraz Garrett.

Co to jest turbosprężarka?

Jest to urządzenie wirnikowe gdzie na końcach jednego wału umieszczone są wirniki turbiny i sprężarki, turbina napędzana spalinami napędza sprężarkę co powoduję wpompowanie dodatkowego powietrza do komory spalania, a to podnosi sprawność i moc silnika. Turbosprężarki są wykorzystywane zarówno w samochodach benzynowych jak i diesla, w tuningu zwykle jest wykorzystywana do doładowania jednostki napędowej wolnossącej, co daje olbrzymie przyrosty względem mocy seryjnej. Turbosprężarka tuningowa o większej wydajności jest marzeniem każdego właściciela sportowego samochodu. Zazwyczaj fabryczną turbinę zastępuje się większym, tuningowym odpowiednikiem o zwiększonej wydajności. Nic dziwnego, że nasze tuningowe turbo cieszą się dużą popularnością wśród profesjonalnych zawodników i serwisów samochodowych specjalizujących się w tuningu.

Jak zbudowana jest turbosprężarka?

Turbiny dzielimy na serie GT (GT28, GT30, GT35, GT40, GT42, GT45) oraz GTX (GTX28, GTX30, GTX35, GTX40, GTX42, GTX45). Te pierwsze oparte są na standardowym kole kompresji, zapewniając wcześniejszy boost, niż seria GTX, której kute koło kompresji, obrabiane metodą CNC zapewnia wyższą moc kosztem późniejszego spoola . Należy pamiętać, że nie warto przesadzać z doborem wielkości turbiny – samochód z względnie słabszą mocą maksymalną, doładowanym mniejszą turibiną będzie w streecie czy drifcie "szybszy", niż w przypadku zastosowania dużej turbiny. Dlaczego? Ważny jest np przebieg mocy i momentu obrotowego zapewniający szeroki zakres użytecznych obrotów, niż wyższa szczytowa moc dostępna w przedziale zaledwie kilkuset RPM, przewymiarowana turbina może powodować turbo dziurę. Obroty sprężarki będą zbyt niskie co stworzy niekorzystne warunki jej pracy. Ta nieco odmienna sytuacja ma miejsce w dragu, gdzie liczą się wysokie moce dostępne dopiero przy czerwonych kreskach obrotomierza.

Turbina składa się z aluminiowej muszli ssącej, oraz żeliwnej po stronie gorącej, część wirnikowa składająca się z turbiny i koła sprężarki jest ułożyskowana. Niektóre turbiny posiadają wbudowany westagte, który często sterowany jest pneumatycznie przy pomocy podciśnienia. Ciśnienie jest w stanie sterować tłoczkiem gruszki uchylając lub otwierając upust spalin. Często spotykanym rozwiązaniem jest również kierownica spalin, która zwana jest zmienną geometrią. Konstrukcyjnie jest to szereg łopatek, które regulują ilość spalin na kole wirnika, by sterować optymalne napędzanie wirnika sprężarki.

Jak dbać o turbosprężarkę?

Podstawowym czynnikiem mającym wpływ na stan turbosprężarki jest olej, który odpowiada za smarowanie, jego jakość jak i częsta wymiana to bardzo istotna sprawa w celu długiej i bezproblemowej eksploatacji. W przypadku montażu nowej turbosprężarki zawsze zadbaj o to by przewody odpowiadające za zasilanie olejem były napełnione przed uruchomieniem jednostki napędowej , uchroni to wirnik przed zatarciem, wskutek suchego startu.

Do sterownia i upuszczania nadmiaru ciśnienia pompowanego przez turbo służy Blow off, czyli zawór upustowy. To właśnie BOV odpowiada za upuszczenie ciśnienia z układu dolotowego w momencie zamknięcia przepustnicy, chroniąc turbinę przed nagłym zatrzymaniem wirników – znacznie wydłuża żywotność turbo. Oprócz funkcji ochronnej turbo montaż obejmuję również poprawę atrakcyjności brzmienia silnika – odpuszczenie gazu wywołuje charakterystyczny dźwięk "pssst" wydobywającego się z otwartego blow off'a.

Blow off to nie jedyny dostępny zawór upustowy doładowania. Drugim typem jest dump valve (DV). W odróżnieniu od blow off, ciśnienie wypuszczone przez DV ponownie wraca w układ dolotowy, tworząc zamknięty układ. Dzięki recyrkulacji jest on znacznie cichszy. DV docenią właściciele samochodów seryjnych, którym zależy na cichej pracy. Jeśli mowa o zaworach upustowych, wspomnieć trzeba o wastegate, steruje on otwieraniem tłoczka który reguluje ilość spalin trafiającą na łopatki wirnika Twojej turbiny. Podobnie jak wcześniej opisane rozwiązania, musi charakteryzować się płynną, bezawaryjną pracą, by załączać się w kluczowych momentach. Zacięcie czy zablokowanie tłoczka w blow off, DV czy wastegate może skutkować uszkodzeniem turbiny! Ważne jest również dobranie średnicy tłoczka pracującego w zaworze do planowanej mocy oraz ciśnienia. . Duży stan magazynowy towaru sprawia że dostawy produktów do klienta są realizowane błyskawicznie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu, w razie wątpliwości nasza obsługa klienta oferuje kompleksowe doradztwo i pomoc w dopasowaniu skrojonego pod oczekiwania klienta rozwiązania, napisz do nas na e-mail. bądź na czacie, odpowiemy jak szybko to możliwe na wszystkie Twoje pytania i udzielimy wszelkich informacji na temat produktów.